کد خبر: ۶۸۰۰۶۵
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۰
تعداد بازدید: ۴۴۳
گولچ با طرح پرسپولیسی ها مخالف است؛
مدافع دورگه پرسپولیس که قرار است فقط در لیگ قهرمانان آسیا به میدان برود، به شدت از شرایطی که دارد شاکی است.
سرنوشت عجیب سرخپوشی که 6 نشان داد اما حالا به شدت شاکی استبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیـوز، پرسپولیسی‌ها می‌خواهند آنتونی گولچ را به نوعی کنار بگذارند و فقط در لیگ قهرمانان آسیا از او استفاده کنند تا بتوانند نام رامین رضاییان را وارد لیست کنند.
 
گولچ به شدت از شرایطی که دارد شاکی است. او در لیگ بازی نکرده و حالا شنیده که کلا نمی‌خواهند در مسابقات داخلی از وجودش استفاده کنند و از این مسئله خیلی دلخور است که البته حق هم دارد.
 
جالب این‌که برانکو گفته نمی‌خواهد به رضاییان هم بازی بدهد! گولچ روز بازی پرسپولیس با پرسپولیس قائمشهر خیلی ناراحت بود و حوصله عکس گرفتن هم نداشت.
 
بد نیست بدانید گولچ همان بازیکنی است که در بدو ورود کلی از او تعریف و تمجید می‌کردند و این مدافع هم که جوگیر شده بود به سفارش مدیر برنامه‌هایش 6 را به دوربین‌ها نشان داد و روی جلد رفت اما بعد از آن به روی نیمکت منگنه شده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: