کد خبر: ۶۷۹۷۳۹
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۳
تعداد بازدید: ۶۶۹
هافبک ماشین‌سازی گفت: با تلاش کادرپزشکی آسیب‌دیدگی مچ پایم در حال بهبودی است و تا دیدار با استقلال به بهبودی کامل می‌رسم.
به گزارش خبرداغ فامین قاسمی‌نژاد ضمن بیان این مطلب گفت: با تداوم فیزیوتراپی و تلاش کادر پزشکی آسیب وارده به مچ پایم در حال بهبود کامل است. از کادر پزشکی و به خصوص دکتر قیامی که در این رابطه تلاش زیادی کردند، کمال تشکر را دارم. با این شرایط می‌توانم به بازی با استقلال در هفته پنجم برسم.

 

این بازیکن افزود: با تلاش‌های دکتر سهرابی و در کنار حمایت‌هایی که از سوی شهرداری صورت می‌گیرد، باشگاه توانسته بازیکنان بومی و غیربومی خوبی را در کنار هم قرار دهد و با حمایت‌های هواداران دوست‌داشتنی و فهیم به رهبری رسول خطیبی در اولین حضور در لیگ برتر جایگاه شایسته نام و سابقه ماشین‌سازی کسب خواهیم کرد.

 

قاسمی‌نژاد در نهایت گفت: تمامی عوامل تیمی تلاش دارند در کنار ارائه بازی‌های زیبا و تماشاگرپسند،کسب بهترین نتایج رقم بخورد. امیدوارم بتوانیم خواسته‌های سرمربی تیم را پاسخ گفته و در نهایت تیم را در جایگاهی تک‌رقمی حفظ کنیم تا هواداران خونگرم و فهیم ماشین‌سازی شاد شوند.

 

تسنیم

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: