کد خبر: ۶۷۹۲۳۱
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۲
تعداد بازدید: ۲۶۸
معاون سیاسی دفتر رییس‌جمهور:
معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور دیدار رئیس جمهور و اعضای هیأت دولت با مقام معظم رهبری را صمیمی توصیف کرد و گفت: دولت سپاسگزار صمیمت‌ها و محبت‌های ایشان است
تایید اقدامات دولت توسط رهبری افتخاری برای دولت استبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، حمید ابوطالبی یادداشت‌هایی از تاکیدات مقام معظم رهبری در دیدار رئیس جمهوری و اعضای هیأت دولت را در صفحه شخصی خود در توئیتر به شرح زیر ذکر کرده است:

- تاکید ایشان بر بسیارخوب بودن گزارش‌ها، و اینکه باید به اطلاع مردم رسانده شود؛ زیرا سرمایه اصلی، مردم و اعتماد و امید آنان است.

- تاکید برتداوم خدمات دولت درراستای مقاوم نمودن اقتصاد،واگذاری اختیارات به استانها،هدایت تسهیلات بانکی و حجم عظیم نقدینگی به‌سوی تولید.

- تایید دراولویت بودن سیاست خارجی دراین دولت؛

- تاکید برضرورت انتقادمنصفانه، همراه با ارائه راهکار صحیح؛

- تاکیدبرفضای مجازی به عنوان دنیایی رو به رشد، بسیار وسیع و غیرقابل توقف وضرورت استفاده حداکثری از فرصت‌های فضای مجازی و دفع تهدیدهای آن.

دولت سپاسگزار صمیمیت‌ها و محبت‌های مقام معظم رهبری است.

تاکید ایشان براطلاع رسانی خدمات دولت به مردم و تایید این اقدامات افتخاری برای دولت است؛ این‌ها همان راه استواری است که دولت تدبیر وامید دراین سه سال پیموده، و خود را مصمم به تداوم آن در خدمت به ملت می‌داند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: