کد خبر: ۶۷۹۱۷۲
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۱
تعداد بازدید: ۵۹۸

نماینده مردم سنندج در مجلس در رابطه با حل مشکلات معلمان قراردادی به وزیر آموزش و پرورش تذکر داد.

به گزارش ایسنا، سیداحسن علوی در تذکر شفاهی خود در پایان جلسه علنی امورز مجلس ضمن تبریک هفته دولت گفت: آقای فانی روز شنبه به کردستان رفتند، ما از این حضور خوشحالیم اما زمانی نویدبخش است که بتواند رافع مشکلات پرسنلی باشد که سال‌ها به صورت قراردادی در آموزش و پرورش بودند. انتظار داریم این مشکل حل شود و با توجه به قانونی که امروز تصویب شد مسائلی که مربوط به مربیان پیش‌دبستانی وجود دارد مرتفع شود.

او به وزیر جهاد هم تذکر داد: هر سال در پرداخت مطالب گندم‌کاران، ‌استان کردستان آخرین استان است و چندین ماه طول می‌کشد تا مطالبات آن‌ها پرداخت شود. کشاورزانی که بدهکار بانک‌ها و مالکین ادوات کشاورزی هستند دچار مضیقه ‌می‌شوند؛ ضمن این که بیمه کشاورزی مخصوصا محصول نخود هم مشکلی است که در کردستان وجود دارد.

علوی ادامه داد: سیلو در هم استان کردستان به یک مشکل تبدیل شده  و بیشتر محصولات مخصوصا گندم را در فضای آزاد دپو می‌کنند امیدوارم این مساله باعث نشود که مشکلات سال‌های قبل تکرار شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: