کد خبر: ۶۷۹۱۶۳
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۷
تعداد بازدید: ۴۴۱
رئیس پلیس راه استان گفت: در پی برخورد یک دستگاه خودرو پژو 405 با عوامل راهداری قم در جاده "سلفچگان-ساوه" دو تن کشته و سه تن نیز به شدت مجروح شدند.
به گزارش خبرداغ به نقل از خبرگزاری ایسنا: سرهنگ اردشیر جمشیدی راد اظهار کرد:یک دستگاه خودرو پژو 405 در ابتدای حوزه"ساوه-سلفچگان"به علت توجه نکردن به جلو با عوامل راهداری برخورد کرد. بر اثر این حادثه یک نفر پرچم دار در دم فوت و سه تن نیز به علت شدت جراحات توسط بالگرد به بیمارستان منتقل شد. متاسفانه یکی از مجروحان نیز در بیمارستان فوت کرد.

رئیس پلیس راه استان قم افزود: کارکنان راهداری قم در محل مذکور مشغول در پروژه روکش آسفالت بوده که با وجود نصب علایم و تجهیزات هشدار دهنده، متاسفانه این حادثه رخ داده است.

جمشیدی راد ضمن هشدار به رانندگان تاکید کرد: به هیچ عنوان نباید به سیستم های کنترلی اعتماد کرد و باید در تمام شرایط به محل هایی که علایم و تجهیزات هشدار دهنده و همچنین تابلوهای کاهنده سرعت نصب شده، توجه داشت تا شاهد اینگونه حوادث نباشیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: