کد خبر: ۶۷۹۰۵۷
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۸
تعداد بازدید: ۴۲۱
با وجود حمایت ظاهری افتخاری؛
شواهد نشان می دهد که منصوریان حداقل از نظر برخی مدیران باشگاه استقلال جایگاه کاملا لرزانی دارد.
منصوریان در دربی نتیجه نگیرد اخراج می شودبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیـوز، استقلال فصل جدید را با علیرضا منصوریان و چند ستاره جدید و حفظ نفراتی مثل سید مهدی رحمتی، امید ابراهیمی و خسرو حیدری آغاز کرد تا خیلی ها امیدوار به تیمی مقتدر باشند.
 
آبی ها اما تیمی کاملا متزلزل و بی برنامه نشان دادند و در چهار مسابقه تنها دو امتیاز کسب کردند و حتی در بازی های تدارکاتی نیز هنوز موفق به کسب پیروزی نشده اند.
 
این اتفاقات باعث شده برخی مدیران باشگاه تصمیم به برکناری منصوریان بگیرند آن هم در حالی که لیگ تازه آغاز شده و منصوریان نیز فعلا پایگاه خوبی نزد هواداران تیم دارد.
 
شاید به همین دلیل است که دیگر مدیران از جمله سید رضا افتخاری مدیرعامل جدید فعلا از منصوریان حمایت می کند. وی علنا مقابل حسن زمانی عضو هیات مدیره که با ابهام در مورد ماندن منصوریان صحبت کرده موضع گیری و اعلام کرده وی در جایگاهی نیست که در خصوص منصوریان صحبت کند!
 
با وجود این حمایت اما کاملا مشخص است که منصوریان جایگاه لرزانی در کادر فنی دارد و اگر در دو بازی آینده مقابل ماشین سازی و پرسپولیس نتایج خوبی نگیرد، بعید نیست که کنار برود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: