کد خبر: ۶۷۹۰۱۵
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۵
تعداد بازدید: ۸۳۲
یک پسربچه ۷ ساله با افتادن در تالاب محل زندگی تمساح‌ جان خود را از دست داد.
به گزارش خبرداغ به نقل از خبرگزاری تسنیم: تلاش‌های پدر نوجوانی که هنگام بازی داخل تالاب محل زندگی تمساح‌ها افتاده بود برای نجات پسرش بی‌نتیجه ماند.

بر اساس گزارش گاردین، نزدیک بودن محل بازی کودکان به تالابی که محل زندگی تمساح‌ها در «والت دیزنی» در شهر اورلاندو ایالت فلوریدا حادثه آفرید.

یکی از کودکان در حین بازی به صورت ناگهانی داخل این تالاب می‌افتد و مورد هجوم یک تمساح 7 فوتی قرار می‌گیرد.

فریاد سایر کودکان و برخی شاهئدین ماجرا پدر این کدک را متوجه حادثه می‌کند و وی خود را به محل می‌رساند اما تلاش‌های وی برای نجات دادن سر کودک از میان آرواره‌های قدرتمند این تمساح بی‌نتیجه می‌ماند.

بر اساس گزارش اورژانس فلوریدا این پسربچه به دلیل فشار دندان‌های تمساح به سر و گردن و نیز غرق شدگی در تالاب جان سپرده است.

سالانه عده‌ بسیاری از سراسر جهان برای بازدید از این محل مراجعه می‌کنند و وجود این تالاب همواره خطری بلقوه برای بازدیدکنندگان و کودکانشان به حساب می‌آید.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: