کد خبر: ۶۷۸۹۸۵
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۳
تعداد بازدید: ۵۲۹
سرپرست باشگاه استقلال گفت: تقویت تیم و کادر فنی در دستور کار مدیریت بوده که خوشبختانه انجام شده است.
به گزارش خبرداغ به نقل از کاپ،سید رضا افتخاری در دیدار با سید حسن خمینی عنوان کرد: از اینکه برای باشگاه استقلال زمان گذاشتید تشکر می کنم. تیم فوتبال استقلال در کادر فنی و هم در بین بازیکنان دستخوش تغییرات زیادی در این فصل شده است. از این رو منتظر است در چهار بازی گذشته لیگ به انسجام مناسب برسد. خوشبختانه بعد از این ۴ بازی به دلیل اردو تیم ملی، بازی های لیگ تعطیل شد تا استقلال بتواند از این فرصت برای بازیابی خود استفاده کند و آن را به مرز آمادگی برساند . مطمن باشید که در برابر تیم ماشین سازی چهره جدیدی از استقلال خواهید دید.

وی در ادامه افزود: استقلال پرافتخارترین تیم در ایران است و از هواداران بیشماری برخوردار است . اگر بتواند نتیجه بگیرد ، رضایت جامعه و هوادارانش را به دست آورده است.

افتخاری عنوان کرد: من از دوستان خواسته ام تمام تلاششان برای این مهم به کار گیرند. در این بین تقویت تیم و کادر فنی در دستور کار مدیریت بوده که خوشبختانه انجام شده است.

سرپرست باشگاه استقلال گفت: استقلال یک برند بزرگ در ایران به حساب می آید . اما متاسفانه زیر ساخت های مناسبی در اختیار ندارد در همین زمینه جلساتی با مسوولان شهرداری داشتیم و قول هایی را هم گرفتیم تا بتوانیم به تیم استقلال کمک کنیم.

سید رضا افتخاری در پایان افزود: دو خواسته از شما دارم،  اولین خواسته ام این است که برای تیم دعا کنید و خواسته دوم اینکه با رهنمودهای خود ما را مستفیض کنید.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: