کد خبر: ۶۷۸۹۰۷
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۹
تعداد بازدید: ۳۰۲
رئیس مجلس با اشاره به بررسی مطالب نسبت داده شده به فاطمه حسینی در مورد «سهم برداشتن از سفره انقلاب»، گفت: اتهامی به ایشان وارد شده است که درست نیستُ چنین حرفی را نزده بودند.
توضیح لاریجانی درباره اتهامات وارد شده به فاطمه حسینی: نگفته ما سهم خود را از سفره انقلاب می‌خواهیمبه گزارش خبرداغ به نقل از آفتاب، علي لاريجاني در جريان جلسه علني سه شنبه-2 شهريور- گفت: خانم فاطمه حسيني يك مطلبي را نوشتند و براي ما فرستادند تا موضوعي را بررسي كنيم. ايشان گفتند كه من هيچ گاه نگفتم سهم ما بايد از سفره انفلاب برداشته شود.

به گزارش خبرآنلاين، رئيس مجلس افزود: من گفتم كه يكي از اعضاي هيئت رئيسه صحبت‌هاي ايشان را بررسي كند و ديديم كه حرفشان درست است. اتهامي به ايشان وارد شده است كه درست نيست و ايشان چنين حرفي را نزده بودند.

لازم به ذكر است كه برخي از رسانه‌ها در ماه‌هاي گذشته صحبتي را به فاطمه حسيني نماينده مجلس دهم نسبت داده بودند و به نقل از وی نوشته بودند كه «سیده فاطمه حسینی نماینده مجلس گفته حقوق نجومی پدرش سهم او از سفره انقلاب است.»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: