کد خبر: ۶۷۸۸۹۷
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۳
تعداد بازدید: ۴۳۶
وضعیت قرمز در باشگاه بزرگ پایتخت؛
آیا تضمینی هست که ورودی های پرسپولیس در فصل جاری، در سال های بعد سوهان روح هواداران نباشند؟
کودتای متفقین علیه پرسپولیس!به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیـوز، باشگاه پرسپولیس که این روزها درگیر پرونده شکایت اشپیتیم آرفی و مانوئل ژوزه از این باشگاه است، حالا مشکلاتش را با شکایت دو خارجی دیگر از این تیم چند برابر می‌بیند.
 
امروز نیز مدیر برنامه های جری بنگستون و مایکل اومانیا، بازیکنان فصل گذشته پرسپولیس، اعلام کرد پیگیر مطالبات موکلانش خواهد بود و قرار است به همین خاطر با سرپرست باشگاه وارد مذاکره شود.
 
با این حساب باشگاه پرسپولیس با یک بحران مالی جدی روبرو شده و مدیران این تیم باید فکری اساسی برای ورود خارجی ها به این تیم کنند.
 
آیا تضمینی هست که ورودی های این تیم در فصل جاری، در سال های بعد با شکایت و شکایت کشی هایشان، سوهان روح هواداران نباشند؟ این سوالی است که هر سال مطرح می‌شود اما هیچ جواب و راه‌حلی برای آن وجود ندارد!
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: