کد خبر: ۶۷۸۸۶۸
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۲
تعداد بازدید: ۳۳۵
لاریجانی در تذکری به وزیر دفاع اعلام کرد که وی درباره مجلس درست حرف نزده و ادب حکمرانی را در این باره رعایت نکرده است.
تذکر لاریجانی به وزیر دفاع: سردار دهقان درباره مجلس درست حرف نزد و ادب حکمرانی را رعایت نکردبه گزارش خبرداغ به نقل از آفتاب، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز (سه‌شنبه، 2 شهریور) با بیان اینکه لازم است توضیحاتی درباره استفاده روسیه از پایگاه هوایی در همدان ارائه کنم، اظهار کرد: همان‌طور که در جلسه گذشته هم اعلام کردم ما هیچ پایگاهی به هیچ کشوری نداده‌ایم.

وی تاکید کرد: این امر موقتی بود و تنها برای سوخت‌گیری پایگاه همدان در اختیار روسیه قرار گرفت که این امر احتیاج به اجازه مجلس نداشت.

رئیس مجلس در تذکری به سردار دهقان، گفت: وزیر دفاع درباره مجلس درست حرف نزد و ادب حکمرانی را در این باره رعایت نکرد.

لاریجانی افزود: امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها تاکید کرده‌اند که مجلس در رأس امور است از این رو ارکان نظام باید در بیان مطالب خود به ساختار نظام اسلامی توجه داشته باشند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: