کد خبر: ۶۷۸۷۹۶
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۹
تعداد بازدید: ۴۰۶
مدیرفنی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: افتخاری امروز (دوشنبه) حکم مرا به عنوان مدیر فنی تیم صادر می‌کند و از فردا هم در تمرینات استقلال حاضر خواهم شد.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، بهتاش فریبا، پیشکسوت فوتبال استقلال تهران که به‌تازگی به عنوان مدیرفنی در این تیم مشغول به فعالیت شده است، قرار است از فردا در تمرینات تیم حضور پیدا کند.

 

فریبا در این باره اظهار داشت: طی صحبتی که با افتخاری داشتم وی امروز (دوشنبه) حکم مرا به عنوان مدیر فنی تیم صادر می‌کند و بر همین اساس از فردا در تمرینات استقلال حاضر خواهم شد.

 

وی در مورد اینکه آیا در جریان بازی‌های استقلال روی نیمکت این تیم می‌نشیند، تصریح کرد: قرار بر این است که به عنوان مربی در بازی‌های استقلال روی نیمکت تیم بنشینم و کنار کادر فنی حضور داشته باشم.

 

مدیر فنی تیم استقلال در مورد نتایج نامطلوب این تیم در جهارهفته ابتدایی لیگ و حتی دوبازی تدارکاتی اخیر استقلال که باعث نگرانی هواداران شده، گفت: مطمئن باشید شرایط درست خواهد شد و استقلال نتیجه می‌گیرد ضمن اینکه در بازی‌های تدارکاتی کادرفنی اهداف خاص خود را دنبال می‌کنند و به دنبال نتیجه گرفتن نیستند.

خبر ورزشی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: