کد خبر: ۶۷۸۶۲۳
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۱
تعداد بازدید: ۷۴۰
رییس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از مرگ راکب موتور سیکلت در پی تصادف با تاکسی ون خبر داد.
به گزارش خبرداغ به نقل از خبرگزاری ایسنا: رییس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از مرگ راکب موتور سیکلت در پی تصادف با تاکسی ون خبر داد.

سرهنگ مراد مرادی در این‌باره گفت: حوالی ساعت 12:48 امروز یک‌دستگاه موتور سیکلت در ضلع غربی میدان شوش در حال حرکت بود که یک تاکسی ون با وی برخورد کرد.

وی با بیان اینکه در پی این حادثه مرد موتورسیکلت سوار که حدود 50 سال سن داشت، جان خود را از دست داد، اظهار کرد: بررسی کارشناسان پلیس راهور در بررسی علت حادثه اعلام کردند که عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ون به دلیل تخطی از سرعت مطمئنه باعث این حادثه شده است.

رییس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از موتور سیکلت‌سواران خواست که حتما از کلاه ایمنی استفاده کرده و رانندگان وسایل نقلیه نیز با توجه کافی به مسیر مقابل و رعایت سرعت مطمئنه حرکت کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: