کد خبر: ۶۷۸۴۴۹
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۶
تعداد بازدید: ۴۴۲
دمای هوای اهواز در گرم ترین ساعات به ۴۷ درجه و دمای تهران در گرم ترین ساعات به ۳۴ درجه می رسد.
به گزارش خبرداغ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان: دمای هوای اهواز در گرم ترین ساعات به ۴۷ درجه و دمای تهران در گرم ترین ساعات به ۳۴ درجه می رسد.
 
بر اساس نقشه‌های پیش‌یابی و مدل‌های هواشناسی، در سه روز آینده و در ساعات بعد از ظهر در ارتفاعات البرز و زاگرس مركزی افزایش ابر پیش بینی می شود كه در ارتفاعات مركزی البرز احتمال بارش پراكنده و گاهی رعدوبرق وجود دارد.

همچنین در سه روز آینده در شمال سیستان و بلوچستان بخصوص در منطقه زابل در بعضی ساعات وزش باد و گردوخاك رخ خواهد داد. در سایر مناطق كشور در سه روز آینده جوی آرام حاكم است.

همچنین دمای هوای اهواز در گرم ترین ساعات به ۴۷ درجه و دمای تهران در گرم ترین ساعات به ۳۴ درجه می رسد.

***شرایط برای سم پاشی درختان و مزارع کاملا محیا است

محمد اصغری کارشناس هواشناسی نیز در تشریح وضعیت آب و هوای کشور گفت: طبق پیش بینی های هواشناسی امروز شرایط برای رشد ابر، رگبار و رعدوبرق در مازندران ، البرز و زاگرس جنوبی فراهم است.

اصغری اظهارداشت: در شمال استان سیستان و بلوچستان به ویژه منطقه زابل وزش باد در بعضی ساعات باعث بروز پدیده گردو خاک می شود.

وی در پایان گفت: شرایط برای سم پاشی درختان و مزارع کاملا محیا است و به پرورش دهندگان ماهی توصیه می شود با توجه به دمای بالای هوا, هوادهی را به طور مرتب انجام دهند .
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: