کد خبر: ۶۷۸۳۷۸
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۴
تعداد بازدید: ۳۰۶
معاون مشمولان و امور معافيت هاي سازمان وظيفه عمومي ناجا نحوه درخواست معافيت پزشکي و کفالت مشمولان مقيم خارج از کشور را اعلام کرد.
نحوه درخواست معافيت پزشکی و کفالت مشمولان مقيم خارج از کشوربه گزارش خبرداغ به نقل از آفف سرهنگ نجف حميدزاده در خصوص نحوه درخواست معافيت ايرانيان مقيم خارج از کشور گفت: درخواست معافيت پزشکي و کفالت از نمايندگي هاي خارج از کشور فقط مربوط به مشمولاني مي شود که متولد خارج از کشور بوده و در آنجا اقامت داشته و امکان تردد آنها به داخل کشور فراهم نيست.

وي افزود : مشمولان مقيم خارج از کشور با مراجعه به نمايندگي کنسولي ايران در کشور محل سکونت خود به يکي از نمايندگي هاي مجري معاينات پزشکي در شهرهاي مونيخ ، دبي و پکن معرفي و درخواست آنان در شوراي پزشکي مورد بررسي قرار مي گيرد.

به گزارش ایسنا، معاون مشمولان و معافيت هاي سازمان وظيفه عمومي ناجا ادامه داد: دانشجوياني که با داشتن معافيت تحصيلي در حال تحصيل در دانشگاه هاي خارج از کشور هستند از شمول اين طرح خارج و حتما بايد به دفاتر خدمات الکترونيک انتظامي (پليس +10 ) در داخل کشور مراجعه کنند.

وي گفت: دانشجوياني که در خارج از ايران مشغول تحصيل هستند و مي توانند به داخل کشور تردد نمايند الزاما بايد در داخل کشور از طريق دفاتر خدمات الکترونيک انتظامي( پليس +10) نسبت به درخواست خود اقدام نمايند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: