کد خبر: ۶۷۸۲۸۶
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۴
تعداد بازدید: ۴۶۳
المپیک ضرر کرد نه بهداد
طلایی که در المپیک به ناحق از بهداد سلیمی دریغ شد، فقط یک طلا از ویترین افتخارات بهداد کم خواهد کرد اما در عوض المپیک اعتبار، آبرو و اهمیت خود را از دست داد و تمام اهداف و شعارهای خود را زیر سؤال برد.
المپیک ضرر کرد نه بهداد
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، باور کنید این بهداد سلیمی نیست که از نبردن طلای المپیک ضرر می‌کند، این المپیک است که از ندادن طلا به بهداد متضرر می‌شود. گردانندگان و برگزارکنندگان المپیک دیگر چطور می‌خواهند سرشان را بالا بگیرند و از جوانمردی، رقابت مردانه و عادلانه حرف بزنند؟ با هر سه چراغ قرمزی که به غلط برای بهداد روشن شد، المپیک چراغ جوانمردی، رقابت عادلانه و شرایط برابر که از شعارها و اهدافش است را پیش چشم مردم دنیا خاموش کرد.

 

برای بهداد غصه خوردیم و با اشک‌هایش اشک ریختیم چراکه به چشم دیده بودیم با چه زجری در کلینیک فیزیوتراپی برای المپیک آماده می‌شود و همزمان گریه می‌کند و به تمرین مشغول است. پاداش آن رنج‌ها باید گنج المپیک می‌شد اما با ناداوری یک طلا را از بهداد گرفتند تا مردم یک المپیک طلا به پای قهرمان خود بریزند.

 

دیروز مسئولان کمیته ملی المپیک گفتند برای گرفتن حق بهداد به دادگاه CAS شکایت می‌کنند اما کیست که نداند این شکایت راه به جایی نمی‌برد؟ البته برای بهداد وعده مسئولان، دلداری و دلگرمی نیست، آنچه او را دلگرم می‌کند، ‌همدلی و همراهی مردمی است که از بامداد دیروز چند برابر بیشتر دوستش دارند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: