کد خبر: ۶۷۸۲۴۵
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۴
تعداد بازدید: ۴۷۵
روز سه‌شنبه بازیکنان و مربیان استقلال در اقدامی خودجوش از تشویق تماشاگران محروم شده و دستور آمد که فقط و فقط باید علیرضا منصوریان تشویق شود و بس!
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،در این میان حتی گروهی از تماشاگران به خاطر تشویق محمد خرمگاه مؤاخذه شدند چون به زعم برخی آقایان همه نگاه‌ها در تمرین سه‌شنبه باید معطوف به سرمربی می‌شد و سایرین در حاشیه قرار می‌گرفتند. این اتفاق در رسانه‌ها بازتاب داشت و خود منصوریان هم به آن واکنش نشان داد.

 

سرمربی استقلال در رابطه با تشویق نشدن دستیارانش در تمرین سه‌شنبه تأکید داشت که بین او و دستیارانش هیچ تفاوتی وجود ندارد و هواداران هم نباید میان آنها فرق بگذارند چون همه در حال کار کردن برای مجموعه استقلال هستند بنابراین همه را باید به یک چشم نگریست.

 

جالب اینکه وقتی منصوریان کار را دست گرفت، بالغ بر دو هزار تماشاچی برای دیدن تمرینات استقلال به کمپ حجازی و زمین شماره دو آزادی می‌رفت و همه تیم را تشویق می‌کرد اما حالا به خاطر نتایج ضعیف تیم، تعداد حاضران در تمرین به زحمت نزدیک به ۲۰۰ نفر می‌رسد و همین مسئله بیان‌کننده مسائل بسیاری است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: