کد خبر: ۶۷۸۱۰۱
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۰
تعداد بازدید: ۴۱۴
بررسی پیشنهادات رضاییان توسط مدیربرنامه هایش؛
مدافع راست تیم پرسپولیس در فصل گذشته مورد توجه دو تیم تراکتور سازی و سپاهان قرار دارد.
پیشنهاد 800 میلیونی سپاهان و تراکتور برای ملی پوش پرسپولیسبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیـوز، رامین رضاییان مدافع راست فصل گذشته تیم پرسپولیس که اکنون به همراه ملی‌پوشان در اردوی ایتالیا به سر می‌برد از طریق مدیربرنامه های خود پیگیر پیشنهادات خود است.
 
در روزهای گذشته امیر قلعه‌نویی به طور صریح از علاقه خود برای به خدمت گرفتن مدافع ملی‌پوش فصل گذشته سرخ‌ها سخن گفت و گفته می‌شود به این بازیکن پیشنهادی 800 میلیونی از طرف تراکتورسازی داده شده است.
 
از طرفی تیم سپاهان هم از طریق سرمربی خود عبدالله ویسی پیگیر این موضوع شده است و در ابتدا پیشنهادی 500 میلیونی به علاوه پاداش‌های ویژه به رضاییان پیشنهاد دادند، که البته پس از مشخص شدن مبلغ پیشنهادی تراکتورسازی برای به خدمت گرفتن رضاییان باشگاه سپاهان هم مبلغ خود را به 800 میلیون تومان افزایش داده است.
 
رضاییان هم اکنون در کنار تیم ملی و اردوی ایتالیا حضور دارد و هنوز جواب مشخصی به پیشنهاد‌های خود نداده است. باید مدتی صبر کنیم تا ببینیم این بازیکن در نهایت از بین پیشنهادهایی که دارد کدامیک را انتخاب خواهد کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: