کد خبر: ۶۷۸۰۴۸
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۰
تعداد بازدید: ۵۱۰
جواد نکونام از بازی خداحافظی‌‌اش انصراف داد. این خبری بود که دیروز مثل بمب صدا کرد. برای همه سؤال بود که چرا مربی جدید تیم ملی، چنین تصمیمی گرفته است.
به گزارش خبرداغ ،نزدیک به سه هفته قبل، مسئولان باشگاه هنرمندان از برگزاری این مسابقه خبر دادند و حتی ویدئوهایی از چهره‌های معروفی چون ماکله‌له، کریستین کارمبئو، فرناندو مورینتس، اریک آبیدال، مندیتا، فرناندو سانز و... منتشر شد که از برگزاری این بازی در آزادی خبر می‌دهند و از مردم می‌خواهند تا تماشاگر این دیدار باشند. تا دیروز همه چیز برای برگزاری مسابقه مهیا به نظر می‌رسید اما به ناگهان خبری منتشر شد مبنی بر اینکه نکونام از حضور در این مسابقه کناره‌‌گیری کرده است. بدین‌ترتیب و به احتمال فراوان بازی ستاره‌های لالیگا مقابل تیم هنرمندان برگزار می‌شود و دیگر نام جواد نکونام روی این مسابقه نخواهد بود. این بازی قرار است روز چهارم شهریور در آزادی برگزار شود و مسئولان امیدوارند استقبال خوبی از این مسابقه صورت بگیرد. با اتفاقاتی که دیروز افتاد و واکنش‌هایی که اهالی فوتبال از جمله خداداد عزیزی، عابدزاده، هاشمی‌نسب و... نشان دادند، حالا ابهامات زیادی درباره حضور چهره‌های مطرح فوتبال در این مسابقه وجود دارد.

 

غیبت چهره‌های محبوب در تیم نکو
جواد نکونام به دو دلیل از این بازی کناره‌‌گیری کرد. دلیل اول او غیبت چهره‌های مطرح فوتبال ایران در لیست بود. با توجه به تجربه‌ای که باشگاه هنرمندان از بازی قبلی داشت، تصمیم گرفتند تا چهره‌هایی چون پروین، خداداد و عابدزاده در این دیدار حاضر نباشند. نکونام اما با این موضوع مخالفت کرد و گفت حتی چهره‌هایی چون دین‌محمدی، استیلی و نامجومطلق هم باید در این مسابقه حاضر باشند. لیست اولیه هم در اختیار رسانه‌ها قرار گرفت که نکونام اعلام کرد نقشی در تنظیم آن ندارد. قرار بود این خبر حذف شود و لیست تکمیلی ارائه شود ولی این اتفاق رخ نداد تا جواد نکونام هم کناره‌‌گیری خود را به آن‌ها اعلام کند. البته کاپیتان سابق تیم ملی هنوز اظهار نظر رسمی در این باره نکرده است. یاریار مدیر باشگاه هنرمندان هم در واکنش به این اتفاق گفت: «ما برای انتخاب اسامی بازیکنان دست نکونام را کاملاً باز گذاشتیم. هیچ دخالتی در انتخاب بازیکنان نداشتیم و نمی‌دانم این بحث‌ها از کجا به وجود آمده است. اگر برخی شیطنت نکنند مطمئن باشید که نکونام هم در این بازی حاضر می‌شود و مشکلی وجود نخواهد داشت.»

 

شفافیت مسائل مالی
دلیل دوم جواد نکونام هم به مسائل مالی و عواید حاصل از مسابقه بازمی‌گشت. او اصرار داشت که در این زمینه شفاف‌سازی صورت بگیرد. بعد از برگزاری بازی قبلی بین ستاره‌های ایران و جهان، بحث‌هایی مطرح شد و حتی دیروز عابدزاده و پروین هم به ابهاماتی اشاره کردند. نکونام از ابتدا اصرار داشت که در این باره شفاف‌سازی صورت بگیرد و گزارش کاملی در این زمینه ارائه دهند. بهنام ابوالقاسم‌پور مهاجم سابق پرسپولیس و دوست نزدیک نکونام هم دیروز در این‌باره گفت: «با توجه به اینکه جواد درخصوص موضوعات مختلف با من مشورت می‌کند، در این مورد هم صحبت‌هایی را با هم انجام دادیم و یکی از دلایل اصلی انصراف او عدم شفاف‌سازی مالی بود.» البته مسئولان هنرمندان هم سریعاً به این موضوعات و بحث‌ها واکنش نشان دادند، به ویژه به حرف‌های خداداد که گفته بود در بازی قبلی ۵۰۰میلیون ناپدید شد. یاریار در این‌باره هم می‌گوید: «این وصله‌ها به ما نمی‌چسبد. هدف ما مطرح کردن نام ایران در بخش بین المللی است و هیچ هدف دیگری را دنبال نمی‌کنیم.»

خبر ورزشی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: