کد خبر: ۶۷۸۰۲۵
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۴
تعداد بازدید: ۳۸۱
رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: دو عامل می تواند باشگاه را به پویایی برساند.
به گزارش خبرداغ ،جعفر اشرف کاشانی در گفت وگو با کاپ،درباره جلسه امروزش در باشگاه به همراه علی پروین و  حسین کلانی اظهار داشت: آیا این اتفاق عجیبی است که علی پروین به باشگاه بیاید؟ به نظر من که عجیب نیست زیرا اینجا خانه امسال پروین و کلانی است و آنها تاریخ باشگاه به حساب می آیند. نسل جدید باید بداند که این افراد چه کسانی هستند و چه خدماتی به این باشگاه کردند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا باشگاه قصد استفاده از این دو پیشکسوت را دارد بیان داشت: این بزرگوار نیازی به پست ندارد و هر وقت دلشان بخواهد می توانند به باشگاه بیایند. امروز هم صحبت های زیادی مطرح کردیم و از این به بعد شاهد حضور پررنگ تر آنها در باشگاه پرسپولیس باشیم.

کاشانی افزود: باشگاه پرسپولیس به دو عامل وابستگی دارد 1- پیشکسوتان 2- هواداران. باید از این دو عامل در جهت پویایی فرهنگی باشگاه استفاده کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که باشگاه برای حل مشکل پیش آمده بابت مطالبات مانوئل ژوزه گفت: طاهری و همکارانش در راه رایزنی هستند و امیدواریم این موضوع با تعامل حل شود.

کاشانی در پایان درباره شکایت سازمان لیگ از باشگاه پرسپولیس بیان داشت: به من بگویید علت این شکایت چیست و چرا باید از باشگاه پرسپولیس شکایت شود. همه ما باید بدانیم اگر استقلال و پرسپولیس نباشند فوتبال در این کشور پا نمی گیرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: