کد خبر: ۶۷۷۹۸۷
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۰
تعداد بازدید: ۳۷۵
به جای تشویق، جریمه مان می‌کنند/ تراکتور باید قهرمان شود
سرمربی تیم ماشین سازی تبریز نسبت به حکم اعلام شده علیه دربی تبریز گلایه کرد.
خطیبی: کمیته داوران باید از ما عذر بخواهدبه گزارش خبرداغ به نقل از ورزش سه، رسول خطیبی درباره شرایط تیمش، رای کمیته انضباطی علیه تراکتورسازی و ماشین سازی، اشتباهات داوری، شرایط بدنی آندو و برخی مسائل دیگر صحبت هایی را انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:

شرایط مان خوب است
بعد از بازی تراکتور دو سه جلسه تمرین انجام دادند، بازی کرده بودند ریکاوری مانند بقیه که بازی نکرده بودند سعی کردیم به اندازه اونایی که بازی کردند انجام دادیم، 4 روز تمرینات تعطیل شد از امروز صبح تمرینات شروع شد، تو این تعطیلات نهایت استفاده را ببریم بازیکنان خارجی جمعه اضافه می شوند اردوی داخل تبریز داشته باشیم 4 بازی دوستانه انجام میدیم از لحاظ بدنی و هماهنگی تاکتیکی بیشتر بتونیم

در دربی تبریز خون از بینی کسی نیامد
من از رای صادرشده برای تیم های تبریزی و هواداران تراکتور و ماشین سازی تعجب می کنم. متاسفانه بیشتر کسانی که به عنوان ناظر به بازی ها می فرستند، گزارش های درستی نمی نویسند و دقت لازم را ندارند. اعتقاد دارد دربی تبریز بعد از 21 سال در کمال آرامش و در جوی خوب برگزار شد. فکر می کنم ناظران مسابقه از حساسیت های این مسابقه در سال ها قبل خبر ندارند. در این دربی هواداران دو تیم در عین رفاقت همدیگر را تشویق کردند و خونی از بینی کسی نیامد. شما دیدید که کادرفنی با کادرفنی، بازیکنان دو تیم با یکدیگر و ... رابطه خوبی برقرار کردند و هیچ حاشیه ای وجود نداشت. اینکه چرا چنین تصمیمی گرفته می شود، عجیب است. به جای اینکه طرح تشویقی برای هواداران در نظر بگیرند، کمیته انضباطی بی انصافی می کند و ما را محکوم می داند.

کمیته داوران زورش می آید عذرخواهی کند
در هفته های گذشته به اعتقاد کارشناسان داوری، ما با دو اشتباه تاثیرگذار داوران علیه تیم مان مواجه شدیم. کارشناسان داوری خودشان گفتند گل صحیح ما را مردود اعلام کردند و در یک صحنه پنالتی هم اشتباه صورت گرفته است. کمیته داوران بابت این اشتباهات باید از ما عذرخواهی کند اما آقایان زورشان می آید اشتباهات را قبول کنند و عذرخواهی کنند. جالب است عذرخواهی که نمی کنند هیچ، جریمه مان هم می کنند. هر کسی باید اشتباهش را قبول کند اما می بینیم که برخوردهای وارونه ای صورت می گیرد.

آقایان حاشیه می سازند
این رویه ای که دوستان در نظر گرفته اند، رویه درستی نیست. اگر می خواهیم در فوتبال پیشرفت کنیم، باید از حاشیه جلوگیری کنیم اما خود آقایان حاشیه درست می کنند. رای صادرشده علیه ما باعث ناراحتی کل مسئولان و مردم آذربایجان شده است.

از شرایط ماشین سازی راضی ام
از شرایط تیمم در 4 هفته ابتدایی راضی هستم. ما در بازی آخر بازیکنان تاثیرگذارمان مثل صادقیان و کامدار را در اختیار نداشتیم. وقتی این بازیکنان نباشند، مشکلاتی ایجاد می شود. در دو بازی یک نیمه 10 نفره بازی کردیم اما با این وجود از شرایط رضایت دارم و انشاءالله بهتر از این هم می شویم.

پاکدل طرز تفکرش را تغییر دهد
حامد پاکدل بچه خیلی خوبی است. او به دلیل اینکه اولین سال حضورش در لیگ برتر را سپری می کند، از نظر تجربه کمی پایین است و اخراج های بی موردش نیز به همین خاطر بوده است. او باید بداند در چه موقعیتی قرار گرفته و طرز فکرش را از لیگ یکی بودن خارج کند. حامد را به کمیته انضباطی فرستادیم و جریمه ای برای او در نظر گرفته شده است. او در دو بازی به ما ضربه زد و باید جریمه می شد.

آندو شرایط بدنی خوبی ندارد
هم ما، هم شما و هم آندرانیک تیموریان می دانیم که او از نظر بدنی شرایط مناسبی ندارد. او اکنون در اردوی تیم ملی است و باید شرایط بدنی اش را بهتر کند. انشاءالله با شرایط خوبی برمی گردد و به تیم بیشتر کمک می کند.

صادقیان برای هر تیمی نعمت است
پیام صادقیان امسال واقعا برای ماشین سازی تلاش می کند. بعد از یکی از بازی ها داور مسابقه نزد من آمد و تشکر کرد. دلیلش را که جویا شدم، او گفت پیام نه با داور صحبت می کند، نه با بازیکن خودش و حریف حرف می زند. او کارش خودش را می کند. پیام بازیکن بزرگی است و اگر خودش بخواهد همچنان می تواند درخشان ظاهر شود. البته من فکر می کنم در 3، 4 سال گذشته پیام را اذیت کردند. خود پیام کمتر تقصیر داشت اما او را به حاشیه بردند. با این حال برای تیم ما زحمت می کشد و بدون حاشیه به دنبال موفقیت است. حضور او برای هر تیمی یک نعمت است و انشاءالله به روزهای اوج خود برگردد.

مشکلات بدنی بازیکنان
بازیکنانی که آخرین روزها به جمع ما ملحق شدند، شرایط بدنی خوبی ندارند. آنها باید بیشتر کار کنند. در تعطیلی لیگ برتر تلاششان را باید بیشتر کنند تا بتوانند به روزهای خوب خود برسند.

تیم های تبریزی اتحاد دارند
خوشبختانه اتحاد خوبی میان تیم های تبریزی ایجاد شده است. وقتی اتحاد و دوستی ها باشد، کارها خوب پیش می رود ولی اگر فضا تخریبی باشد، نمی شود کاری انجام داد. من در 3 تیم لیگ برتری تبریز سرمربی بودم و امیدوارم رفاقت ها میان 3 تیم ادامه دار باشد. ما دوست داریم فوتبال آذربایجان موفق باشد.

تراکتور اسیر اتفاقات نشود، قهرمان است
تراکتورسازی برای قهرمانی در لیگ برتر بسته شده است اما فوتبال است و هزار اتفاق. انشاءالله تراکتور اسیر اتفاقات فوتبال نشود تا انشاءالله اولین قهرمانی فوتبال آذربایجان در لیگ برتر را به دست آورد.

جای پرویز هادی در المپیک خالی است
جا دارد از ورزشکاران المپیکی مان تشکر کنم که زحمت می کشند. همه بچه ها عالی بودند، درباره بهداد هم دیدیم که نامردی کردند و حقش را خوردند. او تلاش کرده بود و به اینجا رسید اما با ناحقی نگذاشتند موفق باشد. ضمن اینکه جای پرویز هادی هم در المپیک خالی است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: