کد خبر: ۶۷۷۸۷۳
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۶
تعداد بازدید: ۵۰۱
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از حریق گسترده یک انبار و کارگاه کفاشی در محدوده بازار تهران خبر داد.

به گزارش خبرداغ ،سید جلال ملکی در گفت‌وگو با ایسنا در این باره گفت: در ساعت 11:41 امروز یک مورد حادثه حریق در یک کارگاه کفاشی  به سامانه 125 اطلاع داده شد که به دنبال آن ستاد فرماندهی، آتش نشانان چهار ایستگاه را به همراه تانکرها و خودروی حامل تجهیزات تنفسی واقع در خیابان خیام شمالی اعزام کردند.

وی با اشاره به حضور آتش نشانان در محل تصریح کرد: محل حادثه یک ساختمان دو طبقه قدیمی با یک طبقه زیرزمین بود که حدود 300 متر مربع مساحت داشته و تمام فضای آن به کارگاه کفاشی و انبار نگهداری از مواد اولیه تولید کیف و کفش اختصاص داده شده بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه حریق از زیرزمین این ساختمان به مساحت حدود 150 متر مربع آغاز شده و به طبقات فوقانی نیز سرایت کرده بود گفت: آتش نشانان بلافاصله وارد عمل شده و عملیات مهار و اطفای حریق را در دستور کار خود قرار دادند؛ اما با توجه به اینکه محل مملو از چسب، تینر و دیگر مواد اشتعال زا بود اطفای حریق با مشکلاتی روبرو بود اما آتش نشانان موفق شدند در زمانی کوتاه از توسعه و سرایت حریق به اماکن مجاور جلوگیری کرده و مدتی بعد نیز آن را به طور کامل مهار و اطفا کنند.

ملکی خسارت مالی ناشی از این حادثه را بالا ارزیابی کرد و افزود: خوشبختانه این حادثه مورد مصدوم و فوتی نداشت.

وی با بیان اینکه هم اکنون عوامل آتش نشانی مشغول عملیات تخلیه دود و اطفای حریق هستند گفت: تا دقایقی دیگر عملیات آتش نشانان در این محل به اتمام می‌رسد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: