کد خبر: ۶۷۷۸۲۱
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۱
تعداد بازدید: ۳۱۳
رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران با ابراز گلایه از حکم قضایی در خصوص تعطیلی 6 مدرسه در منطقه 18 بر لزوم رسیدگی به این موضوع از جانب آموزش و پرورش تاکید کرد.
به گزارش خبرداغ به نقل از خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از سایت شورای شهر تهران؛ حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالمقیم ناصحی در دویست و هشتاد و سومین جلسه شورا با اشاره به تعطیلی 6 مدرسه در منطقه 18 گفت: صبح امروز 6 مدرسه از جمله شهید همت، شهید باکری و دکتر حسابی با حکم قضایی تعطیل و ملک به مالک تحویل داده می‌شود.

رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران افزود: این در حالی است که منطقه 18 دارای بیشترین جمعیت محصل است و باید وزارت آموزش و پرورش و شهرداری برای آن چاره‌ای بیندیشند.
جت‌الاسلام و المسلمین ناصحی تصریح کرد: جمعیت محصل منطقه 18 بالغ بر 12 هزار و 600 نفر است و در چنین شرایطی در محله‌ای از این منطقه قرار است 6 مدرسه تخلیه شود که تعداد دانش‌آموزان این 6 مدرسه 4 هزار نفر است.

وی گفت: تفاهم‌نامه‌ای بین آموزش و پرورش و مالک در این باره نوشته شده بود و مالک بدون اطلاع آموزش و پرورش مجدداً شکایت کرده است و از یک زمین 5 هزار متری تنها 2 هزار متر آن به مدرسه اختصاص یافته و دیگر فضاها تبدیل به خیابان و کوچه شده است.

عبدالمقیم ناصحی بیان داشت: درخواست بنده این است که قوه قضاییه توجه ویژه‌ای نسبت به این قضیه داشته باشد و اهالی منطقه نیز از تعطیلی این مدارس نگران هستند لذا وزارت آموزش و پرورش و مدیرکل آموزش و پرورش استان تهران در این باره صریحاً اقدام کنند و این ملک را از مالک خریداری کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: