کد خبر: ۶۷۷۷۳۰
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۹
تعداد بازدید: ۵۸۵
طاهری به جهانیان پیغام داد؛
کار استقلال به جایی رسیده که به دلیل شرایط بحرانی سرپرست باشگاه رقیب در پیامی به رییس هیات مدیره آن پیشنهاد مربی اوکراینی می‌دهد تا در صورت نتیجه نگرفتن منصوریان، استقلال این گزینه را بررسی کند.
اتفاق نادر در فوتبال؛ پیشنهاد عجیب پرسپولیسی ها به استقلال برای سرمربی جدیدبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیـوز، خیلی وقت بود سکوهای ورزشگاه آزادی انتظار هواداران استقلال را می‌کشید. فقط وقتی فرهاد مجیدی برای هواداران استقلال پیام می‌‌فرستاد، تماشاگران استقلال به خاطر علاقه‌ای که به فرهاد داشتند به ورزشگاه می‌آمدند وگرنه در شرایط عادی استقلال مقابل سکوهای خالی به میدان می‌رفت اما یک انتخاب در ابتدای فصل حال و هوای سکوهای تمرین را هم عوض کرد چه برسد به سکوهای ورزشگاه آزادی.
 
وقتی علیرضا منصوریان آمد جو برای استقلال کاملا عوض شد. هواداران انگار به آنچه می‌خواستند رسیدند. همان زمان بود که همه چیز برای استقلالی‌ها از نو شروع شد اما سکوهای رویایی که پاهای منصوریان را از شدت خوشحالی سست می‌کردند از او یک مربی حواس پرت ساختند.
 
برای مربی جوان استقلال زمین بازی جایی بود که هواداران نشسته بودند و همین حواس پرتی انگار کار دستش داد. بازی اول نتیجه مساوی شد، گفتند طبیعی است. بازی دوم امتیاز را در اهواز جا گذاشتند، بهانه آوردند هوا گرم بود.
 
دمای 50 درجه توان بازیکنان را گرفت اما ماجرا وقتی جدی شد که در ورزشگاه آزادی استقلال مقابل نزدیک 60 هزار هوادار به تیم تازه وارد نفت آبادان باخت. یک امتیاز از سه بازی نشان می‌داد که مشکل جدی‌تر از این حرف‌ها است. در بازی چهارم هم استقلال یک امتیاز به زحمت از دیگر تیم تازه وارد لیگ گرفت و در نهایت دو امتیازی شد تا حالا ورق برای منصوریان برگردد.
 
در ابتدا گفتند شهاب جهانیان برای استقلال قرار است یک مربی کروات بیاورد تا به‌عنوان دستیار در کنار منصوریان باشد اما این مربی قبول نکرده! رفته رفته اما این شایعات دامنه‌اش گسترده‌تر شد و حالا اخباری شنیده می‌شود که اطرافیان باشگاه استقلال مصرانه می‌گویند واقعیت دارد.
 
از دل باشگاه استقلال خبر می‌رسد که علی اکبر طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس به جهانیان پیشنهاد مربی اوکراینی داده است.
 
برای منصوریان که نتوانسته تاکنون در استقلال موفق باشد و حتی شیوه بازی کردن شاگردانش جای دفاعی برای این مربی نگذاشته انتشار این اخبار می‌تواند زنگ خطر باشد. این اخبار حتی اگر رنگ واقعیت به خود نگیرد ولی از نظر روحی بار منفی برای منصوریان دارد.
 
این روزها گفته می‌شود آخرین مهلت منصوریان برای ابراز توانایی‌های فنی خود بازی شهرآورد است. همان بازی که از هرحیث برای مدیران و هواداران استقلال بازی بزرگ و حساسی است.
 
منصوریان می‌داند هفته ششم هفته سرنوشت او است و در صورت نتیجه نگرفتن باید با سکوهای رویایی  خداحافظی کند و شاید هم مدیرانی که صندلی ریاست خود را بیش از هرچیزی دوست دارند جانشین او را از قبل تعیین کرده باشند.
 
اما اینکه مدیرعامل باشگاه رقیب به رییس هیات مدیره استقلال مربی پیشنهاد کند، از عجایب است. پیش‌تر هم این خبر پیچیده بود که عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس اصرار داشت که منصور قنبرزاده مدیرعامل استقلال شود. این پیشنهادها و اصرارها خارج‌ از عرف فوتبال است و قابل درک نیست که در استقلال چه می‌گذرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: