کد خبر: ۶۷۷۷۲۶
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۲
تعداد بازدید: ۷۴۰
موضعگیری های متفاوت طاهری و کاشانی
سرپرست باشگاه پرسپولیس و رئیس هیات مدیره مواضعی کاملا عکس یکدیگر دارند.
اختلاف پرسپولیسی ها در سطح کلان علنی شد؛ یکی از این دو باید برودبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیـوز، یکی از مسائل ملموس و تکراری در ماه های اخیر مواضع کاملا متفاوت مدیران باشگاه پرسپولیس است.
 
برای آخرین نمونه ها می توان به موضع علی اکبر طاهری در خصوص بازگشت مهدی طارمی و طامین رضاییان به پرسپولیس اشاره کرد در حالی که جعفر کاشانی به عنوان رئیس هیات مدیره کاملا مخالف بود و در مصاحبه هایش به آن اشاره کرد.
 
پس از پخش گزارشی در خصوص ابهامات جذب اوکراینی ها توسط پرسپولیس طاهری و معاونانش کاملا عصبانی و جدی تاکید کردند که از برنامه 90 شکایت می کنند و کاشانی گفت شکایت از 90 یک شوخی است!
 
حالا هم نوبت به ماجرای شکایت از رضاییان رسیده است. طاهری و مدیران حقوقی باشگاه می گویند که پرونده شکایت از رضاییان در جریان است و به طور جدی پیگیری می کنند اما رئیس هیات مدیره مصاحبه کرده و می گوید فکر نمی کند این پرونده پیگیری شود!
 
علنی شدن این اختلافات می تواند یک نشانه باشد. نشانه جدا شدن یک مسئول از باشگاه. باید دید نام مدیر جدا شده طاهری است یا کاشانی!
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: