کد خبر: ۶۷۷۶۵۱
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۴
تعداد بازدید: ۴۵۰
رئیس پلیس راه استان همدان گفت: بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی سواری ال 90 در نزدیکی پایگاه هوایی شهید نوژه همدان، پدر 65 ساله و مادر 55 ساله جان خود را به علت خواب آلوده بودن فرزند از دست دادند.
به گزارش خبرداغ به نقل از خبر آنلاین ؛ سرهنگ رضا عزیزی، فرمانده پلیی راه استان طی گفتگویی با اعلام مطلب فوق افزود: این سانحه رانندگی در ساعت 22 و 45 دقیقه شب گذشته در سه راهی پایگاه هوایی شهید نوژه واقع در شهرستان کبودراهنگ رخ داد.

وی خاطرنشان کرد: پسر خواب آلود هنگام رانندگی به علت نداشتن تسلط کامل به جاده ، از مسیر اصلی خارج شده و خودرو واژگون می شود و در این سانحه پدر 65 ساله در محل حادثه جان باخت و مادر 55 ساله نیز متاسفانه در بیمارستان فوت کرد.

سرهنگ عزیزی تصریح کرد: مهمترین علت واژگونی خودروها بی توجهی به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی، تنظیم سیستم صوتی وسیله نقلیه، خوردن و آشامیدن و مکالمه با تلفن همراه است.

رئیس پلیس راه استان همدان تاکید کرد: واژگونی 52 درصد از سوانح فوتی این استان را به خود اختصاص داده که این آمار از میانگین کشوری بالاتر است.

سرهنگ عزیزی توصیه کرد: رانندگان پس از هر دو ساعت تردد به مدت 15 تا 20 دقیقه استراحت کنند تا با هوشیاری کامل بتوانند مسیر را تا مقصد ادامه دهند.

لازم به ذکر است 106 نفر در چهار ماهه سال جاری جان خود را در سوانح جاده ای استان همدان از دست دادند که این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته 20 درصد کاهش یافته است.

یکی از علت های واژگونی در جاده های استان نبود شانه خاکی مناسب و افتادگی شانه راه می باشد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: