کد خبر: ۶۷۷۵۸۵
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۵
تعداد بازدید: ۳۸۴
دادستان تهران در دیدار با مسئولان دستگاه‌های اجرایی، فرهنگی، پلیس و سیاستگذار مرتبط با آسیب‌های اجتماعی بر ضرورت تمرکز بر ریشه‌ها و منافذ آسیب‌های اجتماعی تاکید کرد.
دادستان تهران: بدون هماهنگی دستگاه‌های حوزه عفت و اخلاق عمومی کاری پیش نمی‌رودبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا،جعفری‌دولت‌آبادی با بیان این‌که موضوع جلسه به طور اعم، آسیب‌های اجتماعی و در معنای اخص، عفاف و حجاب است، به فرامین مقام معظم رهبری در جلسه‌ اردیبهشت‌ماه سال جاری اشاره و اظهار امیدواری کرد که این جلسات بتواند مبارزه با آسیب‌های اجتماعی را هدفمند کند.

او با بیان این مقدمه که در موضوع عفاف و حجاب، دستگاه‌های متعددی درگیر هستند و چنانچه فعالیت‌های آنان هماهنگ نباشد، سیاست‌ها و برنامه‌ها عملی نخواهد شد»، یکی از دلایل شکست اجرای سیاست‌ها و برنامه‌ها را ناهماهنگی دستگاه‌ها دانست و افزود: به عنوان مثال در حوزه مبارزه با مشروبات الکلی، چنانچه پلیس اقدامات مناسبی انجام دهد، اما سایر دستگاه‌ها همکاری نکنند، اقدامات نتیجه‌بخش نخواهد بود.

جعفری دولت‌آبادی در پایان خاطرنشان کرد: در مسائل مربوط به حوزه عفت و اخلاق عمومی ۲۴ دستگاه دارای وظیفه هستند، اگر این دستگاه‌ها با هم هماهنگ و همگرا نشوند، کاری پیش نمی‌رود و نتیجه این می‌شود که دستگاهی که باید مبارزه کند حرف‌های دیگری می‌زند و دستگاهی که باید بودجه دهد گفتار درمانی می‌کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: