کد خبر: ۶۷۷۵۷۰
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۲
تعداد بازدید: ۳۴۴
میلاد محمدی با وجود سرعت بالایی که دارد و هم چنین توپ های خوبی که از جناح چپ کات بک می کند اما در تیم ترک گروژنی جایگاه ثابتی ندارد. او در کمتر بازی ای در ترکیب ثابت این تیم به میدان آمده است و بیشتر به عنوان بازیکن جایگزین به میدان می رود.
رهایی میلاد محمدی از نیمکت نشینیبه گزارش خبرداغ به نقل از ورزش سه، این به دلیل حضور آنری سمنوف مدافع تیم ملی روسیه در ترکیب تیم ترک گروژنی است. طبیعتا سرمربی تیم ترک برای حفظ جایگاه آنری سمنوف در تیم ملی روسیه باید به وی در ترکیب ترک بازی دهد و فقط در مواقع خاص از وجود میلاد محمدی بهره ببرد. اما خبری که بی شک برای میلاد محمدی خوشایند خواهد بود این است که احتمالا آنری به تیم لوکوموتیو ملحق خواهد شد که در صورت این اتفاق شرایط برای بازی کردن ملی پوش ایرانی بهتر خواهد شد.

جالب اینکه در هفته سوم لیگ برتر روسیه ترک در بازی با لوکوموتیو به نتیجه مساوی یک بر یک دست یافت که در این بازی میلاد محمدی از دقیقه 59 به زمین آمد.

پیش تر علیرضا حقیقی در روبین هم ذخیره یک بازیکن ملی پوش بود و آن قدر به بازی گرفته نشد که بالاجبار با جدایی از روبین برای ادامه بازی به پرتغال رفت اما در صورت جدایی آنری شرایط برای میلاد محمدی تغییر خواهد کرد و او فرصت بیشتری به دست می آورد که در ترکیب تیم ترک بازی کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: