کد خبر: ۶۷۷۴۴۷
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۶
تعداد بازدید: ۷۳۹
سرمربی تیم آلومینوم اراک گفت: نیم نگاهی به صعود به لیگ برتر داریم.
به گزارش خبرداغ ،داود مهابادی در گفت و گو با کاپ،درباره وضعیت تیمش اظهار داشت: تیم جوان و با انگیزه ای در اراک جمع و جور کردیم و با این تیم می توانیم در زمره پنج-شش تیم بالای جدول باشیم.بازی اول مان در لیگ برتر را به دلیل یکسری اشتباهات فردی باختیم، اما مشکلات مان را برطرف کردیم و توانستیم در هفته بعد، یک پیروزی خارج از خانه به دست آوریم.

وی ادامه داد: ما برای حضور در شش تیم برتر جدول بودن برنامه داریم و نیم نگاهی هم به صعود به لیگ برتر داریم. البته این امر میسر نمی شود مگر آن که همه ارکان باشگاه برای این منظور دست به دست هم دهند.

سرمربی آلومینیوم در خصوص این که کدام تیم ها می توانند شانس صعود به لیگ برتر داشته باشند اظهار داشت: یکسری تیم ها نشان داده اند که برای صعود به لیگ برتر برنامه دارند. از جمله می توان به تیم های بادران، خونه به خونه، مس کرمان،  پارس جم و گل گهر سیرجان اشاره کرد.

مهابادی در پایان گفت: قصد دارم از مسئولین کارخانه آلومینیوم که از این تیم حمایت می کنند تشکر کنم. ضمن این که یک بدهی سه امتیازی هم به مردم اراک داریم که این دین مان را به زودی ادا خواهیم کرد.

 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: