کد خبر: ۶۷۷۴۴۳
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۴
تعداد بازدید: ۴۱۶
مدیرعامل باشگاه سایپا گفت: نمی توانیم رامین رضاییان را جذب کنیم.
به گزارش خبرداغ ،رضا درویش در گفت وگو با کاپ، درباره اینکه گفته می شود  باشگاه سایپا با مدیر برنامه های رامین رضاییان گفت و گو داشته است اظهار داشت: رضاییان بازیکن بزرگ و توانمندی است و هر باشگاهی دوست دارد او را داشته باشد اما تا این لحظه  فرکی بحثی در باره این بازیکن با بنده نداشته است. لازم است یادآوری کنم که ما در لیست مان جای خالی نداریم تا  رضاییان را جذب کنیم. فقط می توانیم یک بازیکن خارجی بگیریم و آن هم مشخص نیست چه زمانی و در چه پستی بازیکن بگیریم.

وی با ابراز ناراحتی از شکست حمید سوریان در المپیک  گفت: خیلی ناراحت شدم. حمید سوریان می توانست هشتمین مدال طلای خود را در روز ولادت امام هشتم و به نام امام رضا (ع) بر سینه بزند که متاسفانه این اتفاق نیفتاد تا کلکسیون افتخارات این قهرمان کامل نشود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: