کد خبر: ۶۷۷۲۶۷
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۵
تعداد بازدید: ۶۱۰
فیلم سینمایی «دراکولا» آخرین ساخته رضا عطاران آخرین روزهای اکران خود را در سینماهای تهران را پشت را سر می گذارد و تا کنون فروش آن به مرز چهار میلیارد رسیده است.

به گزارش خبرداغ به نقل از  خبرگزاری خبرآنلاین،فیلم سینمایی «دراکولا» اثری متفاوت از رضا عطاران است که وارد هفته هفتم اکران عمومی خود در سینماهای تهران شده است و بر اساس قرارداد شورای صنفی نمایش آخرین روزهای نمایش این فیلم به شمار می رود. 

فروش این فیلم تا کنون در سینماها به سه میلیارد و هفتصد و پنجاه میلیون تومان رسیده است. همچنین همزمان با آخرین روزهای نمایش «دراکولا» تیزر جدیدی از این فیلم رونمایی شده است. 

در خلاصه داستان «دراکولا» آمده است: (باصدای آهسته) الو...سلام قربان... خوبین... آقا منو دزدیدن... بله... نمی شناسمشون...نه خیر سرکاری چیه... من چه می دونم چرا گوشیمو نگرفته... 38 سال، سنمو چرا می پرسین؟...نمی دونم کجا... شما باید پیدام کنین...آقا من گوشی ام آیفونه... ردیاب دارد...نمی شه پیدام کرد؟...آقا اومد...من قطع می کنم...

در «دراکولا» لوون هفتوان، رضا عطاران، ویشکا آسایش، سیامک انصاری، ژاله صامتی، لیلا بلوکات، امید روحانی، محمود نظر علیان، نیما راد، صادق حسنی و بازیگران خردسال سوگل محرابی و آرش دوست محمدی به ایفای نقش می پردازند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: