کد خبر: ۶۷۷۲۳۱
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۸
تعداد بازدید: ۲۵۸
یا در نماز جمعه به رئیس‌جمهور توهین می‌کنند یا اینکه در خیابان‌ها علیه دولت تبلیغ می‌کنند
عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت ایران گفت: انتقاد رهبری از نحوه اجرای برجام توسط طرف مقابل، به مستمسکی برای مخالفان دولت تبدیل شده است.
تندروها می‌گویند روحانی باید کنار برود/آن‌ها نگران افشای خرابکاری‌های‌شان هستندبه گزارش خبرداغ به نقل از آفتاب،  اشرف بروجردی فعال سیاسی اصلاح طلب با اشاره به اینکه مخالفان دولت از همان سال تندروها می‌گویند روحانی باید کنار برود/آن‌ها نگران افشای خلافکاری‌ها و خرابکاری‌های‌شان هستند92 پروژه تخریب روحانی را آغاز کرده اند، اظهار کرد: هر روز به یک بهانه به رییس‌جمهور حمله می‌کنند و این روزها هم برجام را دستاوزیر خود کرده اند و در نماز جمعه به رییس‌جمهور توهین می‌کنند یا علیه دولت در خیابان‌ها بنر می‌زنند.


وی در ادامه افزود: تندروها تصور نمی کردند در سال 92 فردی خارج از مجموعه فکری آنها رییس‌جمهور شود اما پس از اینکه در کشور یک وفاق ملی بوجود آمد و مردم به روحانی رای دادند، آنها در محافل خصوصی خود مطرح کردند که روحانی باید در کوتاه‌مدت کنار برود. البته آنها دغدغه منافع ملی را ندارند بلکه نگرانند که خلافکاری‌ها و خرابکاری‌ها و تعرض آنها به بیت‌المال آشکار شود.

این فعال سیاسی همچنین با اشاره به اینکه سابقه سیاسی روحانی روشن است و او مناقع ملی را هیچگاه فدای منافع جناحی نمی‌کند، تصریح کرد: تخریب‌گران در هر مقطع با یک بهانه به دولت حمله کردند. بعد از اینکه رییس‌جمهور با سعه صدر و رفتاری بسیار منطقی از کنار تخریبها به بهانه فیش‌های نجومی گذشت، آنها برجام را بهانه کردند.  در حالبکه همه می دانیم برجام زیر نظر رهبری به امضا رسید و خلاف نظر ایشان عمل نشد. رهبری می‌گویند طرف مقابل قابل اعتماد نیست که رییس‌جمهور هم بر این موضوع تاکید دارد.

بروجردی خاطرنشان کرد: با این وجود می دانیم که برجام منافع مختلفی برای کشور داشته است در حالیکه تندروها می‌دانند در فضای پس از برجام ذی‌نفع نخواهند بود زیرا آنها سابقه خلافکاری و تعرض به بیت‌المال را دارند و دیگر کسی آنها را به کار نمی‌گیرد بنابراین از هر وسیله‌ای برای تخریب دولت بهره می‌برند.

وی در پایان با اشاره به اینکه این تخریب‌ها تا زمان انتخابات ادامه خواهد داشت و هدف تخریب‌ها هم شکست روحانی در انتخابات است، تاکید کرد: با این وجود مردم دیگر فریب این تخریب ها را نمی‌خورند و تندروها هم دیگر نمی توانند با موج‌سازی به قدرت بازگردند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: