کد خبر: ۶۷۷۱۵۱
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۰
تعداد بازدید: ۴۲۹
بدبیاری های حدادی تکمیل شد؛
نایب قهرمان المپیک لندن پس از حذف شدن از المپیک ریو، وقتی به اتاق خود در دهکده ورزشکاران بازگشت، متوجه شد از اتاق وی دزدی شده است.
پول های دو ورزشکار ایرانی در دهکده المپیک دزدیده شد!به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، احسان حدادی که عصر روز گذشته موفق نشد به فینال مسابقات پرتاب دیسک المپیک ریو 2016 راه پیدا کند، پس از بازگشت به دهکده المپیک متوجه این شد که پول هایش را دزدیده اند.

 

حدادی که با تفتیان در دهکده المپیک هم اتاقی است، پس از تمام شدن مسابقه اش در المپیک به محل اقامتش در این دهکده بازگشت و زمانی که متوجه شد پول هایش را دزدیده اند، ناراحتی اش دو چندان شد.

 

رضا قاسمی دیگر ورزشکار دو و میدانی کشورمان هم مورد سرقت قرار گرفته است. بر اساس این گزارش 3500 دلار از دو ومیدانی کاران کشورمان به سرقت رفته است. 2000 دلار از احسان حدادی و 1500 رضا قاسمی به سرقت رفت پس از این اتفاق تا حدودی روحیه ورزشکاران به هم ریخته است.

 

مسئولان المپیک کشورمان در تلاش هستند تا با همکاری مسئولان امنیتی هر چه سریع تر سارقان را شناسایی و اموال 2 ورزشکارمان را به آنها باز گرداند.

 

به گفته رضا احمدپور مربی دو و میدانی کشورمان روحیه رضا قاسمی برای شرکت در مسابقه دوی 100 متر مقدماتی تحت تاثیر قرار گرفت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: