کد خبر: ۶۷۷۰۱۷
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۷
تعداد بازدید: ۴۸۳
مدیر سابق شبکه سه گفت: برای فردوسی پور در سال 94 و 95 طراحی و پلانش را تغییر دادم.

به گزارش خبرداغ به نقل از کاپ،غلامرضا میرحسینی در گفت و گویی درباره برنامه 90 اظهار داشت:رویکرد برنامه 90 پرداختن به حاشیه ها با نگاه جذب مخاطب بود.اصلا به نظرم این نگاه خود فردوسی پور است.به نظر من فردوسی پور و تیمش بیشتر نگاه پوپولیستی داشته اند.به جای فردوسی پور در این 17 سال اگر هر کسی بود و این شم فردوسی پور را داشت موفق می شد.

وی ادامه داد:فردوسی پور مجری توانایی نیست و نواقصی دارد.او یک آن هایی داشت و فوتبال این پتانسیل را داشت و این امکان را برایش به وجود آورد که  آن آن ها را بروز بدهد.او اگر سراغ بسکتبال رفته بود موفق نمی شد.شما برنامه های دو سال اول فردوسی پور را ببینید.اشکالات زیادی در اجرایش وجود داشت.الان دیگر به مرز پختگی رسیده و برای خیلی ها الگوست.برگ برنده فردوسی پور هم پرداختن به حواشی بود اما آیا رسالت این برنامه این است که این دعواها را که در حوزه فوتبال پیش می آید...اولین جلسه ای که با او داشتم همین حرف ها گفته شد.او تصورش این است که من می خواستم 90 را تعطیل کنم.

میرحسینی افزود:من برای ایشان در سال 94 و 95 طراحی و پلانش را تغییر دادم.به همین دلیل هم با تغییر دکورش جدا از بحث مالی مخالفت کردم.به او گفتم دکور جز کوچکی است.اصل برنامه ات محتوا و خود موضوع فوتبال و اتفاقاتی است که در آن می افتد.یعنی اگر جلوی یک پرده مشکی با دو صندلی بنشینی هم همین میزان بیننده را داری.به او گفتم آن سال دکورش را عوض نکند تا ثابت شود ببینده به خاطر دکور نمی آید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: