کد خبر: ۶۷۶۷۸۵
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۹
تعداد بازدید: ۲۴۹۵
اکبری مبارکه:
بازیگر گرانقدر کشورمان گفت: زمانی که نقش ابن ملجم به من پیشنهاد شد مادرم مرا به شدت مورد مواخذه قرار داد.
وقتی نقش ابن ملجم را بازی کردم سه شب نخوابیدم / دوستان کرد زیادی دارم/مادرم مخالف کارهایم بودبه گزارش خبرنگار خبرداغ ، کریم اکبری مبارکه بازیگر ارزنده کشورمان در برنامه ما و شمای کانال رادیو و تلویزیونی کردی سحر اظهار کرد: من از کودکی به هنر نمایش علاقه مند بودم و با توجه به اینکه منزل ما در بین دو امام زاده قرار داشت و به مناسبتهای مذهبی مختلف تعزیه هایی برگزار می شد به تعزیه خوان ها کمک می کردم و در اجرای مراسم های مذهبی کارهایشان را انجام می دادم .

وی در ادامه افزود: وقتی نوجوان بودم در کانون پرورش فکری که در آن زمان شعر و نمایش و داستان نویسی را به عهده داشت من در رشته نمایش شرکت کردم.

اکبری مبارکه افزود : زمانی که در دانشگاه قبول شدم افتخار کار با بیضایی و میرباقری را داشتم و دستیار کاظم بلوچی بودم و مدتی هم پشت صحنه کار کردم.

بازیگر نقش ابن ملجم با توجه به حضورش در سریال امام علی (ع) به عنوان ایفای نقش شقی ترین چهره تاریخ تصریح کرد:ما بازیگر هستیم وقتی نقش ابن ملجم مرادی (قاتل امام علی (ع) ) به من پیشنهاد شد بسیار ناراحت بودم و از ناراحتی سه شب نخوابیدم. مادرم هم ناراحت بود و به شدت مرا مورد مواخذه قرار می داد و می گفت چرا با وجود این همه نقش در این سریال به این بزرگی نقش ابن ملجم مرادی باید به تو داده شود اما در مشورت با دوستان هنرمند به این نتیجه  رسیدم اگر کسی موفق به ایفای نقش منفی نشود نمی تواند نمایش و تعزیه را برای مردم اجرا کند چرا که در فرهنگ ایرانی از پشت خنجر زدن نامردی محسوب شده  آن هم کسی که در حال نماز باشد واقعا" کار جوانمردانه ای نیست. 

وی سپس درباره آشنایی با کردها و اجرای نمایش با هنرمندان کردی گفت: من همیشه با استاد قطب الدین صادقی که مورد توجه کرد زبان ها است همراه بوده و آشنا هستم. دوستان کرد زیادی دارم اما هنرمندان کرد عراق را نمی شناسم.

بازیگر سریال خروس در خصوص کار با سعید آقاخانی عنوان کرد: آقاخانی بازیگر و کارگردان خوبی است و من کار با وی را جزو افتخارات و کارنامه هنری ام می دانم.

وی در پایان یادآور شد: امیدوارم در راستای خدمت به مردم مفید باشم و با ارائه کارهایم بتوانم رضایتمندی مردم را به دست بیاورم.

خبرنگار: مهران حسینی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
کریمی
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۰
0
0
اکبری مبارکه رو عشق است / باوصف نقش منفی اما عالی بازی کرد اما در خروس چندان پرفروغ نبود موفق باشید بخاطر معرفی بازیگران / امیدوارم از هنرمندان بیشتری خبر بزنید . با تشکر . کریمی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: