کد خبر: ۶۷۶۷۸۰
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۰
تعداد بازدید: ۲۷۳
کاپیتان تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: ماشین سازی را می شناسیم و می دانیم که بازی سختی در پیش است.
کیانی؛ حاضریم همین فردا دربی را برگزار کنیم/ با جذب رضائیان قوی می‌شویمبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیـوز، مهدی کیانی درباره آخرین شرایط تیم تراکتورسازی در آستانه برگزاری دربی تبریز اظهار داشت: فکر می کنم در بازی قبل به آنچه استحقاقش را داشتیم رسیدیم و اگر در دو بازی اول فصل هم می توانستیم از موقعیت هایی که به هدر رفت استفاده بهتر کنیم الان 9 امتیازی و در صدر جدول بودیم. ولی دیر نشده و الان هم می توانیم به صدر برویم.
 
وی در این باره که گفته می شود هنوز محل برگزاری دربی مشخص نیست گفت: برای ما تفاوتی نمی کند که بازی کجا برگزار می شود. تراکتور ترسی از این مسایل ندارد و هرجا بگویند بازی می کنیم. اگر قرار باشد فردا بازی کنیم مشکلی نیست و اگر هم نه باز هم ما آمادگی داریم ا دربی را هر زمانی برگزار کنیم.
 
هافبک تراکتورسازی درباره تیم خودش و حریف ادامه داد: خوشبختانه با گلزنی مهاجمان تیم مان در بازی با پیکان آن فشاری که از نبردن های قبل روی تیم بود از دوش مان کم شد و همه چیز برای یک دربی خوب آماده است. ماشین سازی هم تعدادی از بازیکنان سابق تراکتور را در اختیار دارد و آنها هم قطعا از ما شناخت دارند و این مسایل کمک می کند تا دربی زیبایی از کار در بیاید. ما هم آنها را می شناسیم و می دانیم که بازی سختی در پیش است.
 
کیانی درباره نتیجه بازی گفت: هر بازی برای ما حکم فینال را دارد و ما برای کسب برد به میدان می رویم. امیدوارم مانند بازی با پیکان باشیم و یک فوتبال زیبا را به نمایش بگذاریم.
 
کاپیتان تراکتورسازی در این باره که گفته می شود رامین رضاییان گزینه پیوستن به تیمش است گفت: من در این باره نمی توانم اظهار نظر کنم و کادر فنی باید درباره اش حرف بزند ولی این را می دانم که رامین از بازیکنان بزرگ و خوب لیگ است و هرچه در تراکتور بازیکن خوب بیشتر باشد برای تیم بهتر است و تیم قوی تر می شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: