کد خبر: ۶۷۶۷۶۵
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۷
تعداد بازدید: ۲۳۶
ناظر مجلس در شورای عالی معادن انتخاب شد؛
نمایندگان مجلس شورای اسلامی به پیشنهاد کمیسیون صنایع و معادن مجلس یک نفر از همکاران‌شان را به عنوان ناظر مجلس در شورای عالی معادن انتخاب کردند.
رای اعتماد نمایندگان به منتخب اصلاح‌طلب داراببه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، نمایندگان مجلس رضا انصاری نماینده مردم داراب را با ۱۳۲ رأی به عنوان ناظر خود در شورای عالی معادن انتخاب کردند.

رسیدگی به اختلاف دارندگان پروانه فعالیت‌های معدنی با یکدیگر و با ارگان‌های ذی‌ربط در زمینه قانون معادن، تشخیص حدود تعاریف و واژه‌های مواد قانون معادن، اتخاذ تصمیم در خصوص تغییر کمیت و کیفیت ذخیره معدنی، حقوق دولتی، موارد خارج از ید بهره‌بردار و مکتشف، کاهش یا افزایش محدوده‌های اکتشافی و معدنی به تناسب میزان ذخیره و استخراج و سایر مواردی که قرار است در آیین نامه اجرایی این قانون مشخص شود، از جمله ماموریت‌های شورای عالی معادن است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: