کد خبر: ۶۷۶۷۵۰
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰
تعداد بازدید: ۱۸۲
لاریجانی در پاسخ به تذکر لاهوتی:
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه لایحه برنامه ششم دارای نواقصی است، گفت: نمایندگان می توانند پیشنهادات خود در خصوص رفع ایرادات لایحه برنامه به کمیسیون‌های مجلس ارائه دهند.
پیشنهادها درباره اصلاح لایحه برنامه ششم به کمیسیون‌ها ارائه شود/ نواقص لایحه در کمیسیون‌های تخصصی رفع می‌شودبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، مهرداد بائوج لاهوتی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری با استناد به ماده ۱۸۴ آیین‌نامه داخلی مجلس، اعلام کرد: دولت، قانون برنامه ششم را تحت عنوان صدور مجوز احکام برنامه به مجلس ارائه داد و در حال حاضر نیز پس از اعمال اصلاحاتی، لایحه‌ای را با ۳۵ ماده به نام لایحه برنامه ششم به مجلس ارائه داده است.

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی، خاطرنشان کرد: لایحه‌ای با ۳۵ ماده به‌طور حتم قانون برنامه توسعه نیست و باید به این موضوع توجه داشت که طبق تاکیدات مقام معظم رهبری و پیگیری رشد اقتصادی ۸ درصد، این لایحه نمی‌تواند پاسخگوی مسائل باشد.

علی لاریجانی در پاسخ به تذکر لاهوتی گفت: لایحه برنامه دارای نواقصی است که این نواقص باید در کمیسیون‌های تخصصی رفع شود.

او ادامه داد: باید توجه داشت که قانون بودجه سال ۹۶ باید براساس برنامه ششم توسعه نوشته شود. از این رو باتوجه به اینکه ۱۵ آذرماه، لایحه بودجه سال ۹۶ به مجلس ارائه می‌شود باید تا پیش از آن قانون برنامه ششم در مجلس تصویب شود.

رییس مجلس شورای اسلامی در پایان اعلام کرد: نمایندگان می‌توانند پیشنهادهای خود را درخصوص رفع ایرادهای و نواقص لایحه برنامه ششم به کمیسیون‌های مجلس ارائه دهند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: