کد خبر: ۶۷۶۷۳۸
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۵
تعداد بازدید: ۶۲۵
به دلیل عدم شرکت در رژه افتتاحیه؛
مسئولان ورزش کشورمان به رئیس فدراسیون والیبال هشدار داده اند که با سه والیبالیست غایب ایران در مراسم رژه افتتاحیه المپیک برخورد کند.
برخورد با سه ستاره خاطی والیبال ایرانبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیـوز، سعید معروف، محمد موسوی و شهرام محمودی سه ملی پوش والیبال کشورمان در اقدامی ناپسند و در حمایت از امیرخوش خبر که لباس فرم رژه برایش سفارش نداده بودند در مراسم افتتاحیه حضور پیدا نکردند.
 
والیبال ایران چند سالی می شود از بازیکن سالاری رنج می برد و این بار سه ورزشکار معروف این رشته به جای حضور در مراسم رژه از دهکده و با تبلت خود این مراسم را به تماشا نشستند.
 
حالا خبر رسیده که مسئولان ورزش کشورمان به محمدرضا داورزنی هشدار داده اند که پس از پایان المپیک 2016 با سعید معروف، سید محمد موسوی و شهرام محمودی، سه والیبالیست غایب ایران در مراسم رژه افتتاحیه المپیک برخورد کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: