کد خبر: ۶۷۶۶۹۵
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۳
تعداد بازدید: ۶۶۰
برخلاف شور و شوق هواداران استقلال در دوران آماده‌سازی این تیم در پیش فصل، این روزها نکته‌ای که بازیکنان استقلال را با تعجب همراه کرده، ریزش عجیب در تعداد تماشاگران در تمرینات است.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،برخلاف شور و شوق هواداران استقلال در دوران آماده‌سازی این تیم در پیش فصل، این روزها نکته‌ای که بازیکنان استقلال را با تعجب همراه کرده، ریزش عجیب در تعداد تماشاگران در تمرینات است.

 

بعد از شکست غیرمنتظره استقلال برابر نفت آبادان در ورزشگاه آزادی، هواداران این تیم هنوز روحیه گذشته خود را بازسازی نکرده‌اند و در تمرینات استقلال شرکت نمی‌کنند. آخرین تمرین استقلال امروز در کمپ حجازی برگزار شد.

 

سکوهای خالی کمپ حجازی امروز حسابی در چشم می‌زد. تنها حدود 100 نفر از طرفداران استقلال از نزدیک برنامه‌های این تیم را تماشا کردند. این درحالی است که همین 20 روز پیش نزدیک به 2 هزار نفر در همین محل نظاره‌گر تمرینات استقلال بودند.

 

هواداران استقلال در ادامه حمایت خود بعد از نتایج ضعیف در دو هفته‌ی ابتدایی، در بازی قبلی استقلال هجومی کم‌سابقه در دو فصل اخیر به ورزشگاه آزادی داشتند و بیشتر صندلی‌ها را با حضور چند ده هزار نفری خود پر کردند. اما شکست استقلال در این بازی باعث شد تا روحیه آن‌ها هم در همین ابتدای لیگ دچار خدشه شود و با غیبت در ادامه‌ی تمرینات آماده‌سازی، بازیکنان تیمشان را به نوعی تنبیه کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: