کد خبر: ۶۷۶۶۸۶
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۰
تعداد بازدید: ۱۰۷۱
مدافع فصل گذشته تیم پرسپولیس گفت:داستان من با پرسپولیس تمام نشده است.
به گزارش خبرداغ به نقل از خبرنگار کاپ،رامین رضاییان پس از خروج از باشگاه پرسپولیس اظهار داشت:هفت ساعت در محل باشگاه حضور داشتم.واقعا خسته ام و نمی دانم چه بگویم.هر چی طاهری بگوید را انجام می دهم.

وی درباره اینکه به چه تیمی قرار است برود گفت:نه،هنوز هیچ چیزی معلوم نیست.داستان من با پرسپولیس تمام نشده است.من خیلی هواداران پرسپولیس را دوست دارم.خیلی هواداران پرسپولیس را دوست دارم.

مدافع فصل گذشته پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا ممکن است او به جمع سرخپوشان بازگردد خاطرنشان کرد:از طاهری سوال کنید.من هواداران را خیلی دوست دارم.ان شالله.از دکتر طاهری بپرسید.من هر کاری بود انجام دادم.

رضاییان درباره اینکه شایعه شده چند بازیکن تیم گفته اند اگر او بیایند از پرسپولیس می روند بیان داشت:این حرف ها چیست.این ها واقعیت ندارد.با همه بازیکنان دوست و رفیق هستیم و هیچ مشکلی نداریم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: