کد خبر: ۶۷۶۶۷۲
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۲
تعداد بازدید: ۸۲۳
الهام چرخنده مهمان ویژه هفتمین شب «شیدایی» ویژه دهه کرامت شبکه دو سیما خواهد بود.
به گزارش خبرداغ به نقل از بانی فیلم:  الهام چرخنده هنرمند و مجری سینما و تلویزیون، مهمان هفتمین شب شیدایی ویژه دهه کرامت در شبکه دو سیما خواهد بود.
 

 
چرخنده پیش از این در فیلم هایی همچون عروسی مهتاب، شب یلدا، سوگوند، دامنه های سفید و اسب ها همچنان می تازند و نیز مجموعه های تلویزیونی من یک مستاجرم، دایره تردید، ششمین نفر، پروانه، آوای باران و آسمان من به ایفای نقش پرداخته است.

حضور در برنامه‌های مربوط به زنان و دختران و تبلیغ حجاب برتر، چهره‌ای شناخته‌ شده‌تر از الهام چرخنده ساخته است.در برنامه امشب همچنین اصغر رستمی خواننده فولکلور از استان مازندران حضور می‌یابد و مهمان آیتم ساعت صفر عاشقی نیز امید علی مددی، قهرمان ارزنده کاراته کشورمان است.

«شیدایی» ویژه دهه کرامت کاری از گروه خانواده و فرهنگ هر شب بعد از گفت وگوی خبری از شبکه دو سیما پخش می‌شود. محمد نبهان تهیه‌کننده شیدایی است و عبدالله روا هم اجرای آن را بر عهده دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: