کد خبر: ۶۷۶۶۵۹
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۸
تعداد بازدید: ۵۱۶
مصدومیت سیدجلال در تمرین دیروز پرسپولیس، برانکو و کادرفنی تیم را نگران کرده که کاپیتان تیم‌شان را برای بازی با صبا در اختیار نداشته باشند.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،مصدومیت سیدجلال در تمرین دیروز پرسپولیس، برانکو و کادرفنی تیم را نگران کرده که کاپیتان تیم‌شان را برای بازی با صبا در اختیار نداشته باشند. مصدومیت جلال حسینی زیاد جدی نیست اما او نیاز به استراحت و ریکاوری دارد و با توجه به زمان 48 ساعته باقی مانده تا بازی با صبا، شاید نتواند خودش را به این بازی برساند.

 

پزشکان پرسپولیس، تلاش می‌کنند با تمرینات ویژه زمان بازگشت سیدجلال را به حداقل برساند و او پنجشنبه، در ترکیب اصلی تیم به میدان برود. برانکو این فصل از محمد انصاری در کنار سیدجلال استفاده می‌کند و در نبود حسینی، مجبور خواهد بود به پلیانسکی، مدافع نه چندان آماده اوکراینی بازی بدهد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: