کد خبر: ۶۷۶۶۵۵
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۸
تعداد بازدید: ۳۷۰
داوری‌ها در سه هفته برگزار شده از لیگ برتر زیاد هم بد نبوده است.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، اشتباهاتی هم رخ داده اما طوری نبوده که سر و صدا به پا کند و جو فوتبال به هم بریزد. یکی از فاحش‌ترین اتفاقات در بازی استقلال و نفت تهران رخ داد که داور می‌توانست یک پنالتی برای نفت بگیرد و مکویان را هم از بازی اخراج کند. در سایر بازی‌ها طی این 3 هفته کارشناسان اکثر تصمیمات داوران را تأیید کردند و به حمایت از داوران پرداختند. باشگاه ماشین‌سازی هم گفته بود از داور بازی این تیم مقابل صبای قم و گسترش فولاد سخت شاکی است اما ایراداتی که از داوران گرفته شد پس از کارشناسی در دپارتمان داوری مورد تأیید قرار نگرفت.

 

در حقیقت در این 3 هفته و 24 بازی‌ای که برگزار شده، کسی کنار زمین صدا نزد آقای داور! و روی اعصاب داوران راه نرفت. حتی علی دایی که همیشه در طول 90 دقیقه بر سر داوران داد و فریاد می‌کرد، حالا می‌گوید اگر اعتراضی هم باشد با آرامش آن را برای داوران بازگو می‌کند. این اتفاقات که درباره داوری‌ها دارد رخ می‌دهد، خوب است. داوری ما نیاز به همراهی تمام عوامل فوتبال اعم از مدیران، مربیان، بازیکنان و صدالبته دست‌اندرکاران فدراسیون فوتبال دارد.

 

در حال حاضر داوران ما چون علیرضا فغانی و ترکی به همراه کمک‌های‌شان در داوری فوتبال آسیا آقایی می‌کنند. فغانی در المپیک حاضر است و ترکی هم اکثر بازی‌های سخت آسیا را سوت می‌زند. بدون شک حمایت از داوری ما مثل فوتبال باعث می‌شود که در آسیا حرف اول و آخر را بزنیم. فوتبال ملی ما ماه‌هاست در رنکینگ فیفا تیم اول آسیاست و قطعاً داوری ما هم به همین سمت و سوی می‌رود و AFC روی داوران ایرانی حساب ویژه‌ای باز کرده است. امید است داوری‌ها در لیگ برتر با آرامش سیر صعودی خودش را ادامه دهد و کمترین تنش را بین تیم‌ها و داوران داشته باشیم.

 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: