کد خبر: ۶۷۶۶۴۶
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۲
تعداد بازدید: ۳۹۶
شهردار منطقه 20 تهران ازآغاز فعالیت های عمرانی و بهسازی محیطی در مدارس استثنایی این منطقه جنوبی خبر داد.
به گزارش خبرداغ به نقل از  خبرآنلاین سید احمد صفوی اعلام کرد بهسازی محیطی و فعالیت های عمرانی در مدارس استثنایی جنوب شهر ری آغاز شده است. او در این باره توضیح داد: در راستای رسیدگی و حمایت از مراکز آموزشی، بهسازی 7 مدرسه استثنایی آغاز شده است و تا نیمه شهریور ماه به پایان می رسد.
صفوی با اشاره به اینکه مدارسی که شرایط ویژه دارند در اولویت هستند گفت: بهسازی مدارس استثنایی در قالب فعالیت های عمرانی و تجهیزی در مدارس قدسی موفقیان، اقدس موفقیان، الهام، حضرت عبدالعظیم(ع)، دانش، ترنم، طاهر در حال اجراست و مدارس استعدادهای درخشان نیز در دستور کار قرار دارد.
او گفت: طرح حمایت از مدارس و مراکز آموزشی به دنبال رویکرد اجتماعی مدیریت شهری عملیاتی شده و در یک دهه اخیر اقدامات موثر و سازنده ای در اماکن آموزشی انجام شده است تا دانش آموزان در محیط مناسبی به کسب علم و دانش بپردازند.
صفوی با اشاره به اینکه قشر دانش آموزی تاثیرپذیرترین قشر جامعه برای فرهنگ سازی هستند، گفت: اجرای طرح های اجتماع محور در مدارس موجب شده تا زمینه تعامل و همکاری با آموزش و پرورش بیش از پیش برقرار شود.
شهردار منطقه 20 یادآور شد: طرح حمایت از مدارس برای بیش از 100 مدرسه این منطقه در حال اجراست که مدارس اسثنایی و استعدادهای درخشان با نگاه ویژه تری انجام می شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: