کد خبر: ۶۷۶۵۹۶
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۹
تعداد بازدید: ۴۰۳
میرشاد ماجدی معتقد است نباید به هواداران قولی داد که تحققش دور از انتظار به نظر می آید.
گاف جناب افتخاری برای ستاره سوم استقلال حرفی است که بدون تفکر از دهان پرتاب شده!به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیـوز، میرشاد ماجدی سرپرست سابق تیم فوتبال استقلال تهران می گوید قول کسب ستاره یک قول خام است، او همچنین به نتایج استقلال و سایر حاشیه های پیرامون این تیم واکنش نشان داد.
 
نتایج استقلال را تا اینجای فصل چگونه دیدید؟
 
به نظرم استقلال پتانسیل اینکه بهتر بشود را دارد ولی من فکر می کنم منصوریان هم باید با کادرفنی و کمک هایش بیشتر هماهنگ شود خصوصا در تعویض ها، همانطور که می دانید تعویض در دنیا یک تاکتیک است و من احساس می کنم منصوریان در این مورد عملکرد خوبی ندارد.
 
انتقادات زیادی هم از خط دفاعی این تیم می شود.
 
من فکر می کنم استقلال در فاز دفاعی مشکل دارد نه خط دفاعی، توپ گیری شان به سختی انجام می شود ضمن اینکه خط دفاعی شان هم در ضد حملات آسیب پذیر است.
 
امروز شایعه ای منتشر شد که به منصوریان تا هفته ششم فرصت داده می شود، فکر می کنید این شایعات اگر درست باشد، اقدام صحیحی است؟
 
به نظرم تیمی که 70-60 درصد آن تغییر کرده باید فرصت بیشتری داشته باشد. هواداران باید قبول کنند که کادرفنی جدید نیاز به زمان دارد، باید خودخواهی را کنار بگذاریم و به تیم و کادرش فرصت بدهیم. کادرفنی هم باید بداند که در کجا کار می کند، استقلال محکوم به پیروزی است و منصوریان نباید این موضوع را فراموش کند.
 
حضور افتخاری را در استقلال چگونه ارزیابی می کنید؟
 
مثبت یا منفی ارزیابی کردن ما تاثیری در تصمیم وزارت ورزش ندارد، من می گویم صندلی استقلال و پرسپولیس، صندلی داغ است، مدیران باید پاسخگویی خوبی داشته باشند، نشستن روی این صندلی کار هرکسی نیست، افتخاری سابقه زیادی در ورزش کشورمان داشته و امیدواریم در این چالش جدید هم موفق باشد و فراموش نکند که صندلی های قبلی گرم بوده ولی داغ نبوده!
 
گاف افتخاری درباره ستاره چهارم برخی از هواداران را نگران کرده که نکند او شناختی از استقلال و تاریخش نداشته باشد.
 
این اشتباهات پیش می آید، من می خواهم یک مقدار فراتر از این حرف ها صحبت کنم و بگویم که ما باید قاطعانه صحبت کنیم، با این همه تشکیلات و بحرانی که در استقلال وجود دارد، با این هوادارانی که با برد جشن می گیرند و با باخت گریه می کنند، درست نیست که چنین قول هایی بدهیم. اگر من مدیرعامل بودم می گفتم در استقلال سعی می کنیم پله پله جلو برویم نه اینکه قول ستاره بدهم. شعارش هم جالب نیست چه برسد به قولش، من فکر می کنم این قول، حرفی است که از دهان پرتاب شده و تفکری پشت آن وجود ندارد. همه ورزشکاران المپیکی ما به امید مدال رفتند ولی وقتی شرایط را دیدند و حذف شدند شروع کردند به بهانه تراشی، در استقلال هم اینگونه است، نباید قول ستاره بدهیم، گرفتن یک ستاره حداقل به دو سال زمان نیاز دارد، مدیری نیاز دارد که بدون حرف، مدیریت کند و پول بیاورد، باید کادرفنی و بازیکنان قوی داشته باشد بعد برویم ببینیم حریفان مان چه کرده اند. من فکر می کنم هر مدیری این حرف را بزند، خام صحبت کرده!
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: