کد خبر: ۶۷۶۴۳۶
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۱
تعداد بازدید: ۳۹۵
مدیرکل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به جو آرام اکثر نقاط کشور طی سه روز آینده، از وزش باد شدید و وقوع گرد و خاک در سیستان و بلوچستان خبر داد.
به گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا : مدیرکل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به جو آرام اکثر نقاط کشور طی سه روز آینده، از وزش باد شدید و وقوع گرد و خاک در سیستان و بلوچستان خبر داد.

با اشاره به اینکه بر اساس نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، در سه روز آینده جوی آرام در اکثر مناطق کشور حاکم است، اظهار کرد: تصاویر دریافتی از ماهواره هواشناسی، پوشش ابر را در جنوب سیستان و بلوچستان نشان می‌دهد و احتمال بارش پراکنده و خفیف و یا رعد و برق در بعدازظهر امروز در این منطقه دور از انتظار نیست.

وی با بیان اینکه در ارتفاعات البرز نیز در بعدازظهر امروز رشد ابر پیش‌بینی می‌شود.، گفت: در سه روز آینده در شمال سیستان و بلوچستان به ویژه منطقه زابل وزش باد شدید و گرد و خاک رخ خواهد داد، هعمچنین شرق دریای عمان نیز در این مدت مواج خواهد بود.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی در مورد وضعیت هوای استان تهران در روزهای آینده اظهار کرد: آسمان تهران در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه 19 و 20 مرداد، صاف گاهی وزش باد با بیشینه و کمینه دمای 38 و 25 و 37 و 26 درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: