کد خبر: ۶۷۶۴۲۹
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۶
تعداد بازدید: ۳۶۷
نماینده تپانچه 10 متر آقایان نتوانست به فینال المپیک برسد.

به گزارش خبرداغ به نقل از  خبرآنلاین؛ در سومین روز بازی های المپیک، پوریا نوروزیان نماینده رشته تپانچه 10 متر کشورمان با کسب رتبه 21 ام در مرحله مقدماتی به کار خود پایان داد و از صعود به فینال بازماند.

نمایندگان کشورهای ایتالیا، روسیه، کرواسی، اوکراین (دونماینده)، هند، مجارستان، ‌کرواسی به فینال رسیدند. نیکولا کامپریانی نماینده کشور ایتالیا رکورد المپیک را در این بخش با امتیاز 630.2 زد.

نوروزیان پس از حذف از المپیک گفت: من به تجربه کم خودم باختم. واقعاً شرایط روحی خوبی ندارم. مثل بقیه هم کمبود امکانات نداشتم. در تفنگ بادی مشکل فشنگ نداشتیم و همه تلاشم را انجام داده بودم تا جواب حمایت ها را بدهم اما خوب المپیک است و استرس هایی که فقط باید در المپیک باشید تا آن را درک کنید. امیدوارم مشکلات مربوط به حمایت از ورزشکاران در همه رشته ها و برای همه ورزشکاران یک بار برای همیشه حل شود. ابتدای صحبت هایم گفتم که از من حمایت های خوبی شد علی الخصوص در یک سال آخر که من با خیال راحت تمرین می کردم و مسابقه می دادم، ولی باید نگاه به ورزشکاران ، دچار یک دگرگونی اساسی شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: