کد خبر: ۶۷۶۴۲۳
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۹
تعداد بازدید: ۴۴۸
در حال حاضر ۲۱ هزار نفر در زندان‌های تهران محبوس هستند که ۳ درصد آنها را زنان تشکیل می دهند.
به گزارش خبرداغ خبرگزاری تسنیم: دادستان تهران با ارائه­ آماری از زندانیان تهران اظهار داشت: در حال حاضر 21 هزار زندانی مربوط به دادسرای عمومی تهران می‌باشد که شامل 3 درصد زنان، نیم درصد اطفال و نوجوانان و الباقی مردان زندانی هستند.

وی با اعلام این که به سرپرستان نواحی و قضات تاکید شده است که در صورت صدور قرارهای کفالت یا وثیقه و معرفی کفیل یا تودیع وثیقه از سوی متهم، در پذیرش آن اقدام نمایند، افزود: بخشی از مجازات محکومان می­تواند مشمول عفو، آزادی مشروط و... شود و در این زمینه باید نقش محاکم در کاهش جمعیت کیفری تاثیرگذار شود. وی افزود در مواردی که محکوم اصلاح شده­ است، مناسب است در پذیرش آزادی مشروط و یا اِعمال سایر ظرفیت‌های قانونی مساعدت شود و زندان برای نگه‌داری مجرمان شرور و حرفه‌ای، مفسدان اقتصادی و اعضای گروه­های سازمان یافته اختصاص یابد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: