کد خبر: ۶۷۶۴۱۷
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۸
تعداد بازدید: ۲۵۵
فیلم خارجی برای سالن‌داران سودآور است و این سود سرشار مانع از اکران فیلم خارجی شده است باید دید وزارت ارشاد چه تمهیدی برای جلوگیری از این اکران سودآور خواهد کرد.

به گزارش خبرداغ به نقل از خبرگزاری فارس: فیلم های سینمایی خارجی برای سالن داران با سود سرشاری همراه است و سالن های سینما هیچ گاه حاضر نیستند از این سود سرشار دست بردارند. به همین دلیل تذکرات وزارت ارشاد و اعلام شورای صنفی نمایش مبنی بر این مهم که اگر قصد دارید فیلم خارجی اکران کنید حتما باید مجوز از شورای صنفی نمایش دریافت کنید و تنها فیلم‌هایی که اجازه اکران از سوی وزارت ارشاد را دارند امکان اکران فیلم ها در پردیس های سینمایی و سالن های سینمایی دارند هیچ تاثیری نداشت.

تخلف سینماداران در اکران فیلم‌خارجی و سکوت ارشاد
پردیس چهار سو همچنان در برنامه اکران خود فیلم خارجی در بهترین موقعیت اکران جمعه شب به نمایش درآورده و امکان خرید بلیت برای فیلم خارجی در نظر گرفته است.

به نظر می رسد وزارت ارشاد باید تمهیدی بیاندیشد و با سالن‌دارانی که این گونه از قانون تخطی می‌کنند مورد مجازات قرار دهد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: